vasteraspokerklu Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Ny klubb i Vasteras Jag skriver pa ett amerikansk tangentbord. Darav fattas de tre sista bokstaverna i alfabetet.. Fredagen 3 mars ar det premiar for en ny pokerklubb i Vasteras. Klubben ar av spelare for spelare. De pengar som kommer in i form av rake, fika och medlemsavgifter kommer anvandas till att betala av de investeringar som har gjorts. Overskottet gar inte ner i nagans ficka utan anvands till aterinvesteringar. Klubben har lagre inkop till sina turneingar an de andra klubbarna i Vasteras. Raken ar ocksa betydligt lagre. Pa fredag smygstartar vi med: 150kr freezeout Startmarker: 4000 Perioder: 20min Regler: SVEPOF Starttid: 19.00 Registrering fran 18.30 Medlemsavgiften ar 300kr for hela 2006. Under 2007 kommer klubben ga in i SVEPOF. Klubben håller till i fräscha lokaler på Bangatan 13A (gamla ÖS-Video). Parkering sker efter humlegatan, hästhovsgatan eller svärdsliljegatan. Kommer finnas forsaljning av fika. Gratis kaffe. Ring Magnus, 073-6408320 for mer information Citera
APC Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Roligt, blir nog till att slå en signal. Kommer ni bara spela fredagar elelr kommer det komma upp ett turneringsschema med andra tider, inköp, mm? Citera
vasteraspokerklu Postad 27 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2006 Vi kommer att spela andra tider ocksa. Troligen tisdagar. Men ingen ar bestamt an. Det kommer beslutas snart. Vi kommer aven ha en hemsida, men vi arbetar pa den just nu. Citera
vasteraspokerklu Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2006 Glömde: max 45 spelare http://www.vasteraspk.se/ Citera
vetgirig Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Man måste gå på premiären - så jag dyker upp. PS Det är en 150+30 turnerning. Citera
magik77 Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Detta låter fint, tyvärr så såg jag detta för sent så jag är uppbokad ikväll. Jag hoppas ni skriver i tråden hur många spelare ni var denna första kväll så man vet om det finns intresse. Citera
vetgirig Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Det var 37 spelare. Många som även spelar i Hallstahammar. De hade fem bord, alla ljusblå och nya, sponsrade av 24h. Lokalen var trång och de fem borden fick knappt plats. Dessutom blev ljudnivån alldeles för hög i den lilla lokalen. Men trots det verkade de flesta finna det roligt och få spela poker. Citera
vetgirig Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Spel i dag? fredag igen eller? Det är spel på tisdagar och fredagar - kolla in deras hemsida för mer info. Citera
Recommended Posts