Timmi Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 5 - 2 Övervärderat ja men nu e jag optimist Citera
Albert Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Varför är ens Sedinarna och Kenny Jönsson med? Mats kommer nog att klämta in någon snart! Citera
Cyntax Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Vem håller ni på Finland-Ryssland? Citera
Sjoberginho Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Sverige-Finland i final! Citera
slovakien Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Det skulle ju varit Slovakien i semin Citera
Dahlberg Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 fy fan va najjs final jag har en fråga som jag vill ställa er, angående finalen. Ställde den till mina polare och de var ganska oense. Iaf, here it goes: Vill man möta ett lag som bygger på hjärta (finland) eller ett lag som bygger på skicklighet(ryssland) Jag tycker personligen att det är svårare att möta ett lag med stoooort hjärta. De känn svårare att psyka och så vidare. Ett lag som är byggt på skicklighet är lättare att sätta på tilt Men det är bara vad jag tycker, vad tycker ni? Citera
Recommended Posts