Njursparven Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Goldenpalace har tidagare kört med tämligen udda reklamkampanjer som tatueringar och liknande. Men nu idag så tog de verkligen priset Sitter och slökollar lite på curling, USA - GBR. Mitt i matchen för ett par minuter sedan så sprang det in en naken man med endast en fågel(!) över könsorganet. Över bröstet på mannan stod det "GoldenPalace.com". Fick nästan en chock, curling liksom, varför inte en annan sport? Citera
Zamora25 Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Vad betalar goldenpalace för sånt här? kanske man ska ta och streaka på vm finalen i fotboll...lär ju vara värt nån miljon tycker man Citera
Albert Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 kanske man ska ta och streaka på vm finalen i fotboll...lär ju vara värt nån miljon tycker man Jimmy Jump gjorde väl det i någon final Var så skönt när han gjorde mål med sig själv genom att kasta sig fint in i nätmaskorna. Jimmy Jump Kan inte se något direkt fel i att betala en streakare att göra reklam om nu inte denne övbröt curlingmatchen eller på annat sätt ställde till det. Citera
HeyJohan Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Det roliga är att kommentatorn på SVT (ja, jag erkänner, vi kollar OS på kontoret) högt sa: "Och vad står det på bröstet på honom? Golden Palace dot com!" Skönt att hon sa det så ingen missade det Vi håller på att tänka om hela vår maknadsföringsstrategi. Mvh Johan Citera
DrillerKiller Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 fy fan vad kul det var. Det bästa var kommentatorn som ville att man skulle filma "den nakna karlen". Händer detta på en fotbolls match tycker altid kommentatorerna att det är skit, men denna bruden verkade villa visa upp streakarn för hela svenska folket! och sen för dem som inte visste vad Golden palace är för nåt, lät det som en VÄLDIGT kinky sexsida. Citera
cheunce Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Det roliga är att kommentatorn på SVT (ja, jag erkänner, vi kollar OS på kontoret) högt sa:"Och vad står det på bröstet på honom? Golden Palace dot com!" Skönt att hon sa det så ingen missade det Vi håller på att tänka om hela vår maknadsföringsstrategi. Mvh Johan Så det finns en chans att vi kommer se en HeyStreaker under WM? Citera
Trolldeg Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Det roliga är att kommentatorn på SVT (ja, jag erkänner, vi kollar OS på kontoret) högt sa:"Och vad står det på bröstet på honom? Golden Palace dot com!" Skönt att hon sa det så ingen missade det Vi håller på att tänka om hela vår maknadsföringsstrategi. Mvh Johan Du kan ju höra av dig till mig... Citera
jaroiten Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Det roliga är att kommentatorn på SVT (ja, jag erkänner, vi kollar OS på kontoret) högt sa:"Och vad står det på bröstet på honom? Golden Palace dot com!" Skönt att hon sa det så ingen missade det Vi håller på att tänka om hela vår maknadsföringsstrategi. Mvh Johan Så det finns en chans att vi kommer se en HeyStreaker under WM? Något nytt för shoppen kanske? Bli HeyPokers HeyStreaker för endast 65 000 VIP! Citera
baller Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Borde man inte få 65k VIP poäng istället? Citera
jaroiten Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Borde man inte få 65k VIP poäng istället?Nä, de bjussar på flyget och biljetten till vm-finalen.. Sen är det ju ett ypperligt tillfälle för en linslus att bli sedd av över 100 miljoner (?) tittare.. Citera
Nemomen Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Jag ska ner till VM. Bara att börja budgivningen... Vad kan Heypoker tänka sig? Citera
marcamannen Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 ännu en golden palace-idiot under avslutningsceremonin Citera
Rubicon Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Konstigt att inte Aftonbladet och liknande skriver om det. Vet de inte om det eller vill de inte ge sajten ÄNNU mer publicitet? Citera
blukah Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 hade de inte bättre säkerhet på avslutningscermonin? Citera
Recommended Posts