Daxxar Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Tjenare! Har läst lite här och var om en sajt som hade massvis med fiskar eftersom bra pokerspelare höll sig borta från deras dåliga klient bland annat för att man endast kan sitta på ett bord gången. Har för mig det var pacificpoker eller paradisepoker någon som vet vilken sida jag pratar om? /Gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Tjenare! Har läst lite här och var om en sajt som hade massvis med fiskar eftersom bra pokerspelare höll sig borta från deras dåliga klient bland annat för att man endast kan sitta på ett bord gången. Har för mig det var pacificpoker eller paradisepoker någon som vet vilken sida jag pratar om? /Gratis Pacific var det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 pacificpoker är(var?) sjuklöst! Typ 70-80% kan se floppen, men var även beredd på VM i utdragningar! Jag slutade spela där pga. av grymma svägningar (både upp och ner) i min BR, det var för löst för min del. Spelade FL 0.5/1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts