Stromberg Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Vill du också ha tillbaka vanilla. Besök då denna länken och skriv under era namn. http://www.fuska.se/vanillacoke/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 NEJ har gjort misstaget 2 ggr att få en vanilla coke istället för en vanlig fyfan va äkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Hatar Vanilla Coke! Lyckligtvis har vi i det närmaste undsluppit den vedervärdiga Cherry Coke... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Man måste ändå ge creds till någon som registrerar sig på ett pokerforum för att rädda vanilla coken, även om den smakar fårpung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Fårpung? Nejdu devalantariel, SÅ gott smakar den inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Går ju iaf ha sprit i den till skillnad från vanlig cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Som tur är fungerar inte länken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 1) Man vanhelgar inte Cola med sprit. 2) Man blandar inte sprit. 3) Vaniljsmak på cola..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Går ju iaf ha sprit i den till skillnad från vanlig cola. Tryck i lite färskpressad limejuice så går det utmärkt. Och visst, man KAN ha sprit i vanilla coke men det är ju synd att förstöra fin sprit på det sättet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 1) Man vanhelgar inte Cola med sprit.2) Man blandar inte sprit. 3) Vaniljsmak på cola..... Väl talat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Var röstar man för att låta den äckliga drycken förbli död och begraven? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Jag verkar vara den enda som gillar vanilla coke... Synd att jag är för lat för att klicka på länken ens... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Vanilla coke är den enda drycken jag köpte varje gång jag såg den. Fungerande länk: http://www.fuska.se/vanillacoke/ Det är ca 11 000 underskrifter redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Ni ska nog fundera lite till innan ni skriver under. Det man egentligen gör är att skriva upp sig på en lista över alla med en mindre hjärnskada Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Sjukt, det är ju som Cola Light med sperma... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Sjukt, det är ju som Cola Light med sperma... Detta vet du därför att?... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Etern Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Vanilla coke är/var den klart godaste läsken någonsin. Ni som inte gillar den kan väl skriva på för att hjälpa oss stackare som har svårt att se någon mening med livet utan den underbara drycken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Vanilla coke är/var den klart godaste läsken någonsin. Ni som inte gillar den kan väl skriva på för att hjälpa oss stackare som har svårt att se någon mening med livet utan den underbara drycken Bra sagt! klart ingen tvingar oss att köpa den bara för att den finns. Jag är ju uppenbarligen lite hjärnskadad endå, så jag kanske skriver på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Sjukt, det är ju som Cola Light med sperma... Detta vet du därför att?... En överkvalificerad gissning. Den som har fantasi tänker bildligt, och ser då hur det rörs ihop till en lite tjockare konsistens än normalt. Sedan tänker dom på hur det skulle vara att dricka detta... och gör en lätt grimas vid blotta åtanken. Har ju hört folk säga att vissa saker smakar skit, gissar att dom inte har mumsat bajs i alla fall. Men vad vet jag, kan ju ändå ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Vanilla coke är/var den klart godaste läsken någonsin. Ni som inte gillar den kan väl skriva på för att hjälpa oss stackare som har svårt att se någon mening med livet utan den underbara drycken No way! Hela grejen är så vidrig att den inte borde finnas! Jag sa vad jag tyckte genom att inte köpa läskeblasken i fråga. Tydligen höll en massa andra konsumenter med mig och till slut plockade de bort den vämjeliga sörjan från hyllorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Finns det någon som står neutral i frågan om vanilla coke är gott eller inte? Alla verkar hata eller älska Föresten lär väl inte en lista spela så stor roll? Det är väl försäljningssiffror som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Etern Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 No way! Hela grejen är så vidrig att den inte borde finnas! Jag sa vad jag tyckte genom att inte köpa läskeblasken i fråga. Tydligen höll en massa andra konsumenter med mig och till slut plockade de bort den vämjeliga sörjan från hyllorna. Själv sa jag vad jag tyckte genom att fylla upp halva skafferiet så fort jag hittade en affär med vanilla coke på burk (de var av någon oförklarlig anledning godast). Tyvärr verkar det som att jag var en av få som vågade visa min kärlek öppet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 lol. jag har svårt att tro att Mats sundin, peter forsberg samt Montoya har skrivit på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Vad kommer här näst "Rädda Freeway Cola!"? Det finns en jädrans massa halvfabrikat på Lidl, Konsum och ICA som smakar allt annat än gött och dit kan man även sålla Vanilla Coke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CocaCola Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Det ska inte vara några tillsatser som Citron, vanilj eller lime i CocaCola.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts