Jack Black Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Hej jag tänkte bara fråga vad ni tycker om att man lägger in 20$ och spelar och försöker grinda sig upp eller tycker ni att det är värt att lägga in typ 400-500$ på en gång. låt oss säga att jag ska spela NL50 eller SnG 5$ Fast med tanke på att jag är student så är de lite svårt, tänkte bara fråga vad ni tycker. * Flytt ill Nybörjarfrågor - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 ska du spela NL50 så räcker inte $20 långt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jack Black Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 a nej jag vet det, låt oss säga att det är microlimit då NL10. för man lägger ju in 20 med jämna mellanrum och då kanske man ska vänta och lägga in en klumpsumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Att sätta in endast 1 inköp känns lite onödigt. Men det kan ju alltid gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 de är ju bättre å sätta in 4-500 dollar så du kan spela mot någon bonus, däremot är de ju som sagt en del pengar. Jag hade förmodligen inte orkat vänta tills ja sparat ihop 500 dollar utan satt in 100 å börja med eller nått å sen grinda på å hoppas ja inte gular ^^ men de är ju jag de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Spela nl10 om du inte har råd att sätta in en stor klumpsumma, är du vinnande är du snart uppe i en tillräckligt stor summa för att kunna bonushora effektivt. Och om du nu visar sig att du inte är en vinnande spelare går du inte miste om lika mycket pengar. Med tanke på att du är student så tycker jag inte att du ska lyssna på vad de andra säger. 5000 spänn är mycket för en student 200kr kanske du kan undvara att spela bort medans 5000kr gör ett stort hål i plånboken. Din ekonomi och dina pokerfärdigheter avgör hur mycket du bör sätta in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts