Myssion Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Letar efter nätturneringar med 20-minutersperioder. Har hittat PokerStars 1M guarantee, hur är det med Partys större events? * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Partys större freerolls har 20 minuters perioder, så gissar att det är minst 20 minuter på de större turneringarna. http://www.partypoker.com/tournaments/types_tournament/multi_table/rules.html All real money tournaments use 15-min levels. Exceptions will be noted. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Måste det vara 20-minuters, eller går det bra med 30? Kolla in Pokerstars Deepstackturrar. Deepstack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Måste det vara 20-minuters, eller går det bra med 30? Kolla in Pokerstars Deepstackturrar. Deepstack De har jag sett, de är rätt fina. Borde kanske skrivit 20+. Party's 200K, 500K respektive 750K, hur ser det ut på dem, ni som spelat dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 23 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Det enda jag kan hitta på deras sida är enligt nedan: "All real money tournaments use 15-min levels. Exceptions will be noted. " Antar att det även gäller för de höga garantee turneringarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Det enda jag kan hitta på deras sida är enligt nedan: "All real money tournaments use 15-min levels. Exceptions will be noted. " Antar att det även gäller för de höga garantee turneringarna Sen "nya Party" kom upp så tror jag de kör 20 min perioder på de större. Man startade även med 5000 chips i 1 miljon garanti samt deras 500K 200+15$... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 5000 i chips låter väldigt bra (om inte de ursprungliga blindsen höjts livärdigt vill säga) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 5000 i chips låter väldigt bra (om inte de ursprungliga blindsen höjts livärdigt vill säga) kan startar nog på lite högre nivå än tex. Stars. Tror man startade på 20/40 blinds. (10/20 på Stars). Dock började anten först efter 300/600 har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backemann Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Låter fortfarande mycket bättre än de var innan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 23 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Låter fortfarande mycket bättre än de var innan I de turneringar man får 5000 marker är det en liten förbättring i strukturen, i övriga är det marginell skillnad. Man får 3ggr så mycket marker och blindsen är i princip 3 ggr så stora... meningslöst liksom, men det lurar väl många att tro att det är bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 I de turneringar man får 5000 marker är det en liten förbättring i strukturen, i övriga är det marginell skillnad. Man får 3ggr så mycket marker och blindsen är i princip 3 ggr så stora... meningslöst liksom, men det lurar väl många att tro att det är bättre... Ja jag blir ju lurad direkt. 3000 är ju mer än 1000! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 23 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Ja jag blir ju lurad direkt. 3000 är ju mer än 1000! Que? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts