Razorback Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 På vilka välrenommerade pokersajter kan man köra Micro Limit hela tiden dvs utan begränsad tid. Multipoker stänger av en från det efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Alla sajter utom de som tillhör partygaming om jag har fattat det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Varför stänger de av micro limiten efter ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coolon1 Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 pokerstars har ju ingen rake på dom lägsta FL borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 pokerstars har ju ingen rake på dom lägsta FL bordennjae, dom har ingen rake om potten är under $1. Bästa sajterna för Micro är enligt min mening: 1. PokerStars 2. PacificPoker 3. ActionPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Everest är alltid bra på microlimit, stolliga fransmän som i princip skänker bort pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Jag tipsar om Sportingbet, Årets enklaste bonusar och en jätte Fish Tank... Och så fort en bonus är slut kastar dom nya pengar efter en, det är fan som att bli medlem i SSU, man kan inte komma därifrån om man väl börjat spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Paradise poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Razorback Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Är det någon som vet om Betsson har begränsad tid på Micro De har i alla fall en ful grafik, snyggast tycker jag är den Multipoker har Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Jag tipsar om Sportingbet, Årets enklaste bonusar och en jätte Fish Tank... Och så fort en bonus är slut kastar dom nya pengar efter en, det är fan som att bli medlem i SSU, man kan inte komma därifrån om man väl börjat spela.Årets komiker Är det verkligen så illa? Tycker att dom ger bort pengar på Stars också. Problemet med bonusar och micro är att det blir svårt att nå upp till dem. Är det inte bättre att föredra rakefritt som PokerStars är då? (potter under $1) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Jag tipsar om Sportingbet, Årets enklaste bonusar och en jätte Fish Tank... Och så fort en bonus är slut kastar dom nya pengar efter en, det är fan som att bli medlem i SSU, man kan inte komma därifrån om man väl börjat spela.Årets komiker Är det verkligen så illa? Tycker att dom ger bort pengar på Stars också. Problemet med bonusar och micro är att det blir svårt att nå upp till dem. Är det inte bättre att föredra rakefritt som PokerStars är då? (potter under $1) Ja det är inte spelarna som kastar pengar efter en, det är Sportingbet som gör det... VIP bonusar blandas med Reload Mania för att sedan toppas med en satellit till Grebbestad med sanslöst övervärde... Jag clearar bonusar till förbannelse, och bonusarna ger dig mer tillbaka än du bidrar med i rake. Bra affär? Jag spelar vidare tills dom får nya miniräknare på Sportingbet. Och ej att förglömma, råkar du sätta in pengarna på en Torsdag då får du 5% i bonus. Torsdag??? Fan det är ju en sådan dag varje vecka... Men visst finns det spelare som också kastar pengar efter en, men va fan det är ju microlimit Det tas ingen rake under $1 på Sportingbet heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Jag tipsar om Sportingbet, Årets enklaste bonusar och en jätte Fish Tank... Och så fort en bonus är slut kastar dom nya pengar efter en, det är fan som att bli medlem i SSU, man kan inte komma därifrån om man väl börjat spela.Årets komiker Är det verkligen så illa? Tycker att dom ger bort pengar på Stars också. Problemet med bonusar och micro är att det blir svårt att nå upp till dem. Är det inte bättre att föredra rakefritt som PokerStars är då? (potter under $1) Ja det är inte spelarna som kastar pengar efter en, det är Sportingbet som gör det... VIP bonusar blandas med Reload Mania för att sedan toppas med en satellit till Grebbestad med sanslöst övervärde... Jag clearar bonusar till förbannelse, och bonusarna ger dig mer tillbaka än du bidrar med i rake. Bra affär? Jag spelar vidare tills dom får nya miniräknare på Sportingbet. Och ej att förglömma, råkar du sätta in pengarna på en Torsdag då får du 5% i bonus. Torsdag??? Fan det är ju en sådan dag varje vecka... Men visst finns det spelare som också kastar pengar efter en, men va fan det är ju microlimit Det tas ingen rake under $1 på Sportingbet heller... Sportingbet - Here I come! (eller iaf näst-nästa torsdag!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts