Gå till innehåll

Tilltugg eller?


ankreus

Recommended Posts

Hellå Pokerlovers!

 

Tänkte bara höra med er som lirar turneringarna vi har om det finns intresse att ha lättare mat där till försäljning? Nu snackar jag iofs inte baguetter eller sånt men frukt och annat som vi har haft?

 

Har ju kört på bananer ett tag och det är funkar väl men är kanske inte så jäkla gott egentligen. Finns det något annat ni vill ska finnas så man kan köpa? Kom med förslag :D

 

Röda äpplen hörde jag var populärt. Ska inte säga vem som sa det, men Jessica, du ligger ju nära till hands ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite frukt av olika slag räcker väl gott o väl, vill man va mer avancerad kan man väl ta med sig nåt... fast iofs, dom turneringar vi VET tar lång tid kunde de ju vara läge att ha en gammal micro o lite panpizza (som Henke sa) så man slipper åka iväg o köpa pizza o grejer... nu är ju inte JAG kvar så länge spec ofta ändå, men ändå...

 

köp en gammal drickaback eller två oxå så är de väl gjort, alla dricker ju inte kaffe...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det ingen micro därute? Köp en isf.

Finns det ingen frys därute? Sno en isf (för dyrt att köpa)

 

Sen är det ju bara att inhandla diverse snabbmat, typ Billys, Gorbys, några såna där Felix ungkarlsmiddagar och något annat gott.

 

Frukt har ju den egenskapen att den blir, som Herman, risig och härsken.

Så det kan ju vara dumt att köpa in en väldans massa olika sorters frukt.

 

Bara mina tankegångar, jag är inte där, ni är där, gör som ni vill ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bananer e det bäste... Nästa turnering jag e med i ska jag ha min "Chiquita"-tröja.. bara för o psyka alla banan-hatare..!

 

Kejan.. jag snackade med Bogdan.. frysen är beställd, kommer eventuellt nästa vecka.. Lr veckan efter..beroende på tillgång o marknad, 200 spänn o Mackans trasiga avgas-system ska jag ge för den! :lol:

 

Skämt åsido, micro vore ju inte så dumt kanske..!

Men frys.. kan bli jobbigt!

 

Ska höra med "foldar´n" hur han ser på saken..!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är foldar´n?? :shock:

 

Bra med förslag tycker jag=) Skulle ju kunna göra nån buffé där ute och bunkra upp med div läckerheter. Alla betalar 30 spänn och får äta hur mycket de vill.

Sedan kan man ju baka in en tanker i en bulle eller nåt. Och sedan när personen som får bullen ska äta av det, så blåser man skallen av honom...Det är oxå en bra idé....

 

Ärligt så får det bli lite mer variation vid nästa tävling. Finns ju Gröna, Gula och Bruna bananer...får se till att blanda och ge så att säga... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag står för att jag är dålig på att laga mat.....

jag lägger hellre min energi på att spela poker el att sitta på häst ryggen....

Men kejan kan få laga mat ...el värma en konservburk....som han gjorde innan vi flyttade i hop.

Då värmde han konserverna direkt på spisen...

Ha ha ha och han klagar på mig

/ Jessica

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men man måste ju börja någonstans i matlagningen...Att värma på burkarna är ju alltid ett första steg...Brukar ju vara ett rent helvette att få upp de där jäkla burkarna...

 

Ravioli på burk är dock en mycket stark favorit. Brukar oftast smaka bäst om man värmer hela burken och äter direkt där ifrån....

Vill man kan man piffa till det genom att lägga en dillkvist på oxå... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...