kauppinen Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Kom att tänka på en sak nu när jag åkte ur en sit'n'go. Ganska ofta så synar folk höga höjningar med bara ett färgdrag och inget annat. Tex: 4 st kvar i en sitngo Jag sätter 2 par på floppen och det finns 2 kort av samma kulör i floppen. Jag höjer 1.5 ggr pot för se till att om nån har färgdrag så får han betala, en synar. Turn kommer och det är fortfarande bara två av samma kulör, jag går all in, han synar och sätter färgen på rivern. Ska man spela såna här händer på ett annat sätt * RP - QoS * Citera
Papa Kubo Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Nej. Du kan ju inte springa och gömma dig för att motståndaren har ett drag. Tvärtom - spela aggressivt, låt honom betala dyrt. I längden är det du som vinner på det. Citera
kauppinen Postad 31 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Det roliga är att i börja av turneringen så gjorde samma spelare samma spel mot mig och förlorade, man tycker att han borde lärt sig Citera
Björnerik Postad 1 November , 2004 Rapport Postad 1 November , 2004 Han lärde sig att när han sitter på drag så ska han sätta dem på rivern! Citera
Recommended Posts