devalanteriel Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Jag kan se det framför mig... "Ola, känd pokerteoretiker men annars allmänt förvirrad, åkte flera mil i monsunregn för att släppa in sin stackars glömska flickvän och hennes matkassar i lägenheten." Citera
Esperit Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2006 Bump. Efterssom att Ola är världens finaste så har han ju givetvis gjort det igen: Bakgrund, jag är sjuk som en liten hund och har tappat all tillstymmelse till röst och är längre under isen än ett kvarglömt rymdskepp under antarktis ismassor. Jag ringer Ola, undrar om han kan gå och handla åt mig (han bor 5 minuter från mig), han säger ok men det kan ta en timme. Jag frågar vart han är, och han svarar arlanda .. Han åker inte ens hem emellan, utan går direkt förbi affären och kommer hem till mig med mat.. Hur orkar han vara så fin? Citera
eurythmech Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Känns som att nån kommer spendera hela månadslönen på rosa brevpapper med hjärtan och nallebjörnar på Citera
Esperit Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2006 jag skulle glatt donera all min karma till Ola, problemet är att den enda karma jag skulle lyckas uppbringa nu är av det negativa slaget .. och självklart, nallebjörnstema rockar!! god dammit, jag har ju två rosa tröjor i min annars helsvart/vita garderob. Sött är bra! Citera
Hjort Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 jag skulle glatt donera all min karma till Ola, problemet är att den enda karma jag skulle lyckas uppbringa nu är av det negativa slaget .. Extra bra att donera då. Citera
Esperit Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2006 nah jag behåller min negativa karma för mig själv och låter andra ha det bra. Citera
Recommended Posts