pelopedal Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Hej jag skulle gärna vilja ha kontakt med andra på msn som lirar poker , mitt förra inlägg raderades , kanske för att jag skrev mail adressen , men pma mig så får du min msn adress. Citera
wedo Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 akta, jag la till honom eftersom jag hade tråkigt. Han bruteforcade mitt konto eller nått. Dock har jag inget real-moneyrelaterat på det kontot. Citera
crillux Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Att ditt förra inlägg försvann har nog mest att göra med att du är i fel tråd. Vad har ditt inlägg i "Texas Hold'em" att göra? edit; Jävelskaper på gång igen tydligen, enligt inlägget från "wedo" ovan. Citera
spyse Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 akta, jag la till honom eftersom jag hade tråkigt. Han bruteforcade mitt konto eller nått. Dock har jag inget real-moneyrelaterat på det kontot. Vad innebär det? Citera
pelopedal Postad 19 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2006 akta, jag la till honom eftersom jag hade tråkigt. Han bruteforcade mitt konto eller nått. Dock har jag inget real-moneyrelaterat på det kontot. Ursäkta men vad menar du med de? Citera
wedo Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 ok du bruteforca inte. Men jag var dum nog att snacka med dig och tänkte inte på att du frågade min säkerhetsfråga i hotmail. Citera
Kenan83 Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Hej jag skulle gärna vilja ha kontakt med andra på msn som lirar poker , mitt förra inlägg raderades , kanske för att jag skrev mail adressen , men pma mig så får du min msn adress. Gå in på #pokersnack på mirc, finns massa pokerspelare där du kan diskutera me. Konstigt att du frågar efter msn men skriver inte vilken nivå det rör sig om Citera
wedo Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 han är inte ute efter diskussion utan för att råna! Citera
Kenan83 Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 ok du bruteforca inte. Men jag var dum nog att snacka med dig och tänkte inte på att du frågade min säkerhetsfråga i hotmail. LOL de börjar bli smarta Citera
Recommended Posts