Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

NL50, SH, 6 spelare vid bordet.

Jag: 118€

-guzz: 50€

-Guzz förlora just en stor pott till mig efter att jag träffat JJJ och han 555 så han är nog lite ur balans tror jag.

PreFlop:

A:diamond:Q:heart:

Jag: Bet 3€

-Guzz:Call 3€

Flopp:

4:club: 7:diamond: A:heart:

Jag: Bet 3€

-Guzz: Call 3€

Turn:

J:spade:

Jag: Bet 7€

-Guzz: Call 7€

River:

7:spade:

Jag: Bet 7€

-Guzz: All-In 37€

Syn eller fold??

Tror han är lite ur obalans men skulle ni ha synat här??

Postad
Syn

Folda faktiskt!

Var nog lite fegt faktiskt.

Det var handen precis efter storpotten så jag trodde han tilta lite och spela vilken hand som helst som skulle komma efter ..

Men han visa handen och han satt på 56, missat stegdrag!

Ska syna nästa gång! 8-)

Postad

för att göra mig själv tydligare... gillar inte spelet att först i all sin girighet vilja mjölka ur ett litet bet från ett random A som är det rimliga du borde kunna få syn av?

såna små bets på rivern ger mer info om din hand än ger info om hans hand... han tycker du ser svag ut och ställer in...

om du istället checkar så kan du nästan kryssa i call any, så lättspelat blir det.

Men om du däremot tror att han har ett random A tycker jag du ska beta större på rivern... typ 15 i alla fall

Postad
för att göra mig själv tydligare... gillar inte spelet att först i all sin girighet vilja mjölka ur ett litet bet från ett random A som är det rimliga du borde kunna få syn av?

såna små bets på rivern ger mer info om din hand än ger info om hans hand... han tycker du ser svag ut och ställer in...

om du istället checkar så kan du nästan kryssa i call any, så lättspelat blir det.

Men om du däremot tror att han har ett random A tycker jag du ska beta större på rivern... typ 15 i alla fall

Du har jävligt rätt ..

Var himla weakt spel efter PreFlop hela vägen .. =/