devilpike Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 Hej! Jag undrar hur säkert det är att lämna ut sitt visa-kort nummer till olika pokersidor. T. ex Royal Vegas Poker (en del i prima-nätverket) hur säkert är det att ge ut sitt nummer där? Citera
Ayahuasca Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 Jag använder ofta permobilbud när jag gör en deposit. Citera
badtorsker Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 Hur säkert?Om du vill ha svar i ord skulle jag säga/skriva att det är VÄLDIGT säkert,,tror inte dom riskerar att förlora tusentals kunder för att snuva dig på några tusen (eller hur mycket du nu har där),,att du nämner royal vegas poker som representant för dom små och opålitliga sajterna tycker jag är märkligt,,då jag bara har hört positiva saker om deras sajt och support Citera
fat_joe Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Sajten lär ju inte ta dina pengar, men man ska aldrig utesluta andra utifrån som kan komma åt dina pengar (brootslingar) inte dom anställda. Jag själv har iaf inte haft annat än problem med royalvegas, fått mitt konto låst 3 ggr osv. Citera
psykologen Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Säkerhet är ju ett relativt begrepp. Visst finns det en risk för att råka ur för saker men jag är inte rädd för att lämna ut mitt Visa nummer till olika sajter. Ansvaret ligger ofta hos banken. Man kan ha som riktmärke att alla sajter som är kontrollerade och det blir ett lås i nedre delan av explorer (om man vågar använda den browsern) så är det säkert. Citera
sortguld Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Halloj. Jag har 2st visa kort:) Ett som är lönekonto och ett som jag använder på nätet väldigt smidigt och ingen risk. När man ska köpa något eller sätta in på någon sajt för jag bara över den exacta summan från lönekontot till"pokervisat" Citera
Largo-Sama Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Jag litar mer på en känd pokersite än killen bakom disken på bensinmacken. Siten har så många kunder för att de har lagt ner enorma summor på marknadsföring. De tjänar en bra hacka på raken från spelarna, så varför skulle de förstöra sitt förtroende för kunderna och förlora dem efter att de har investerat så mycket? Den risk du löper när du använder visakort på en så känd sida som royal vegas poker är om skulle ha någon form av spyware på din dator som snappar upp ditt kortnummer. Om pokersiten sparar ditt kortnummer så kan du också råka ut för att kontot eller pokersiten blir hackad och att någon får tag på ditt kortnummer den vägen. Se till att använda ett säkert lösenord och e-mail, och spara inte uppgifterna på datorn om du känner dig osäker. Citera
devilpike Postad 20 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2006 okej tack för alla svar Citera
Mr Zero Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Se till att använda ett säkert lösenord och e-mail, och spara inte uppgifterna på datorn om du känner dig osäker. VISA-kortnummer och liknande ska aldrig sparas på datorn. Citera
Recommended Posts