cafka Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2004 Ingen (svensk?) pokersite som har implenterat detta än? Jag menar förstås direktöverföringen som t.ex Svenskaspel.se använder sig av, och som är tillgänglig för de som har internettjänsten hos FSPB, Handelsbanken, Nordea eller SEB.. Problemet är att jag inte har något kreditkort och när jag får lust att pröva lyckan på nätet tvingas jag betala via Bankgiro.. och vänta i ett par bankdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2004 problemet är att de svenska bankerna bara tillhandahåller sådana tjänster till svenskbelägna företag...eftersom vi har spelmonopol i sverige så kan inga "svenska" pokersiter vara svensk registrerade, där av ej heller behöriga för direktbetalningstjänster över internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2004 MEN det är nog bara en tidsfråga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tricks Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Någon som vet om det hänt något dem senaste åren? Kan jag ex.vis direktbetala via internetbank (handelsbanken) till Partypoker? Cheers tricks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aplsin Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Du kan direktbetala via internet bank på Svenska Spels poker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Broccoli Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Och alla de B2B-sajter som tillhör 24hNetwork. Dvs. 24hPoker, Martinspoker, Heypoker osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts