SLASKA Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Hellu. Backade 3600$ igår, spelade riktigt dåligt. Släppte inte när jag skulle, blev utdragen och spelade dåligt igen typ. Känns som att det är en downswing på G. Jag har typ inte vart sugen på att spela senaste dagarna alls, och detta började när jag gick plus. Alltså inget gnäll bara för jag backade igår. Jag funderar på ta en liten pause några dagar för att hitta motivationen igen, får se hur det blir med det. I'm out. Citera
SLASKA Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Lirar 25k$ garanti på expekt just nu, 36 st kvar. Ligger väl top10 iaf. 30st ITM. Hör av mej om hur det går. Citera
SLASKA Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Okej, jag heter Dachram där har vi nog anledningen. Nu är det dags för finalbord. Jag ligger på medianstack typ. Citera
loka2 Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Okej, jag heter Dachram där har vi nog anledningen. Nu är det dags för finalbord. Jag ligger på medianstack typ. onödig fråga men hette du inte SLASKA på expekt förut??? Citera
SLASKA Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Okej, jag heter Dachram där har vi nog anledningen. Nu är det dags för finalbord. Jag ligger på medianstack typ. onödig fråga men hette du inte SLASKA på expekt förut??? Det är på Parbet jag heter SLASKA. Den här är garantin är på Expekt och liras från ett gammalt konto. Expekt och Parbet är båda en Tain klient. Citera
Uppenberg Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Kanske lite OT men hur ser miniview ut hos tain? Citera
loka2 Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Okej, jag heter Dachram där har vi nog anledningen. Nu är det dags för finalbord. Jag ligger på medianstack typ. onödig fråga men hette du inte SLASKA på expekt förut??? Det är på Parbet jag heter SLASKA. Den här är garantin är på Expekt och liras från ett gammalt konto. Expekt och Parbet är båda en Tain klient. Hmmm jag var helt säker på att jag har sett en SLASKA på din nivå på expet, konstigt Kanske lite OT men hur ser miniview ut hos tain? jag har inget bra ställe att lägga upp en print screen så jag överlämnar det åt SLASKA Citera
SLASKA Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Om du läste så är expekt och parbet samma programvara, båda är anslutna till Tain. Got it? Citera
maxwell Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 va hade du när du folda mot Solojans all in??? Citera
SLASKA Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 va hade du när du folda mot Solojans all in??? Jag hade 77. Jag var garranterat slagen SoloJan har legat tight hela tiden, sen 77 handen efter igen som ja fick släppa. Kommer trycka snarast. Citera
maxwell Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 mm har sett att han har spelat tight, du var säkert slagen. Citera
maxwell Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 hoppas du får några spelbara kort nu snart innan blindarna käkar upp dig Citera
SLASKA Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Den där splittade potten var lite väl irriterande. Citera
SLASKA Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Hur många kvar? 9st. Går riktigt segt. Citera
SLASKA Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Jo det var väl på tiden att jag fick klonka in den, bästa handen jag fått efter QJs. Förhoppningsvis kan jag börja få kort för första ggn i tuneringen nu efter pausen och klonka hem skiten! Citera
SLASKA Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Nej, de är inom europa. Åkte precis på 3e plats. Ställde in me KJs fick syn av A9o. Blank bräda, ridå. Dealer: Dachram finished in 3rd place and won: $1 485 + $577,50 Citera
Recommended Posts