Gå till innehåll

SLASKA - Miljonär 2006?


SLASKA

Recommended Posts

  • Svars 245
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ge mig lite tips om Jeffs spel för han betar på det allra skummste vis. Har spelat med han några timmar bara.

 

Betar han pot på draghänder , och sedan fortsätter potta vid miss. Många la nog bättre händer på det bordet jag spela på. Tror han satt på 10/20 då iof.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ge mig lite tips om Jeffs spel för han betar på det allra skummste vis. Har spelat med han några timmar bara.

 

Betar han pot på draghänder , och sedan fortsätter potta vid miss. Många la nog bättre händer på det bordet jag spela på. Tror han satt på 10/20 då iof.

 

Ställ om konstant ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hemma från VM i torsdags, nu mår inte levern som bäst efter en veckas festande i Tyskland och två dagars midsommar firande. Var en rätt kaosartad VM resa med mycket strul och skit. Men att se Sverige-Paraguay live var en grym upplevelse.

 

Jag har inte hunnit grinda så mycket nu senaste dagarna, gått lite plus i det stora hela tror jag.

 

På Onsdag flyger jag ner till Göteborg och ska spela GBG Open, ska bli intressant och se hur det går.

 

Nu ska jag bara lägga mig på soffan och ruttna, later!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tjoho.

Inte blivit mkt skrivande senaste tiden. Har spelat rätt mkt och sysslat med annat. Gått rätt bra den här veckan.

Lördags kvällen spenderade jag till att lira två MTT:s på Prima. Finalbord på båda, en femte plats och en andra plats. Den sistnämnda skulle jag verkligen ha vunnit då jag briljerade hela finalbordet. Han klonkade dock på hårt mot mig i HU'n, så det var inte mkt att göra.

 

Vecko resultat hittils: +$14200

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Veckan gick bra, tillslut. Började spikrakt uppåt och låg lite över 14k plus. Åkte på feting backet i söndags och torskade 10k. Jag har lyckats ta igen det nu, så på en vecka blev det totalt ca 18k plus.

 

Gått rätt bra i tuneringarna jag spelat också, finalbord 3/4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...