Basselito Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Jo, ja dödar honom rätt hårt Är det han som finansierat hela ditt jätteplus på bordet? Inte allt, men till stor del. Haha stackarn Han vet inte vad han gett sig in på! Citera
Basselito Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Haha släppt en raise Jeff har gjort än? Citera
SLASKA Postad 12 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2006 Klienten hängde sig och jag åkte ur från bordet, semitilt... Dödade JeffBrown totalt. Jaja, iaf plus runt 33 000sek på SS idag. Citera
Juzzam Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Ge mig lite tips om Jeffs spel för han betar på det allra skummste vis. Har spelat med han några timmar bara. Betar han pot på draghänder , och sedan fortsätter potta vid miss. Många la nog bättre händer på det bordet jag spela på. Tror han satt på 10/20 då iof. Citera
SLASKA Postad 12 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2006 Ge mig lite tips om Jeffs spel för han betar på det allra skummste vis. Har spelat med han några timmar bara. Betar han pot på draghänder , och sedan fortsätter potta vid miss. Många la nog bättre händer på det bordet jag spela på. Tror han satt på 10/20 då iof. Ställ om konstant Citera
SLASKA Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2006 Plus en del idag också. Bra grejjer! Drar till Vm tidigt imorgon, ska bli så sjuuuuuuukt kuuuul!!!!!!!!!!!!!!! Hörs om en vecka eller något! Citera
Ignatius Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Drar till Vm tidigt imorgon, ska bli så sjuuuuuuukt kuuuul!!!!!!!!!!!!!!! gl Citera
SLASKA Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2006 Hemma från VM i torsdags, nu mår inte levern som bäst efter en veckas festande i Tyskland och två dagars midsommar firande. Var en rätt kaosartad VM resa med mycket strul och skit. Men att se Sverige-Paraguay live var en grym upplevelse. Jag har inte hunnit grinda så mycket nu senaste dagarna, gått lite plus i det stora hela tror jag. På Onsdag flyger jag ner till Göteborg och ska spela GBG Open, ska bli intressant och se hur det går. Nu ska jag bara lägga mig på soffan och ruttna, later! Citera
SLASKA Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 Tjoho. Inte blivit mkt skrivande senaste tiden. Har spelat rätt mkt och sysslat med annat. Gått rätt bra den här veckan. Lördags kvällen spenderade jag till att lira två MTT:s på Prima. Finalbord på båda, en femte plats och en andra plats. Den sistnämnda skulle jag verkligen ha vunnit då jag briljerade hela finalbordet. Han klonkade dock på hårt mot mig i HU'n, så det var inte mkt att göra. Vecko resultat hittils: +$14200 Citera
o_x_e_n Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 TJena fnaska....när man ser dina resultat så måse du ju vara miljonär nu eller hur? GL med liret Citera
SLASKA Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 TJena fnaska....när man ser dina resultat så måse du ju vara miljonär nu eller hur? GL med liret Tack tack. Citera
SLASKA Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 Verkar som det är den stora utdragar dagen idag, back 8000$ hittils... Citera
SLASKA Postad 11 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2006 Veckan gick bra, tillslut. Började spikrakt uppåt och låg lite över 14k plus. Åkte på feting backet i söndags och torskade 10k. Jag har lyckats ta igen det nu, så på en vecka blev det totalt ca 18k plus. Gått rätt bra i tuneringarna jag spelat också, finalbord 3/4. Citera
SLASKA Postad 1 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Juli månad slut. Tror den sluta på runt +$60 000. Dock rätt feta utgifter på semester i Visby med mera... Citera
thrasher Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Juli månad slut. Tror den sluta på runt +$60 000. Dock rätt feta utgifter på semester i Visby med mera... Låter jobbigt med utgifterna, nu kanske du bara är $59500 plus för månaden, HOW WILL YOU SURVIVE?!?! Citera
SLASKA Postad 1 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2006 $60k? tilt fisk du borde väl ligga rätt bra till du med? Citera
vonClopt Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 stora framsteg, intresant dagbok att följa. Lycka till iaf, och jag kommer följa denna dagbok, såg att du plussa 60k dollar på en månad nice Hur stor br ? Citera
krizz Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Vilka siter spelar du på? Vilka nivåer? 60k på en månad, fint resultat. Citera
Trolldeg Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Snyggt att du är med i månadens Moore. Citera
Recommended Posts