Gå till innehåll

Spela tilt redan från början?


remindme

Recommended Posts

Kan man det...jag verkar iaf göra det...

 

Får snart damp av all otur jag får , slog nästan sänder nått nyss då jag än en gång loosa allt jag hade.

 

Tog iaf bort alla pokerklienter för det där va droppen....

 

Har spelet med gratispengar man fått på vissa pokersajter dvs runt 10 dollar brukar man få , plus en del frerolls då.

 

 

Fan för poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver ju inte ens se det som en förlust, det var ju GRATIS pengar, och sådant du vunnit på freerolls. Är väl inget att bli våldsamt arg för?

 

Så what? spela mer freerolls, det har du ju definitivt råd med.

Men slå inte sönder saker och bli förbannad om du inte vinner, se det som om att du inte förlorar i alla fall. Och har kul, och har en chans att vinna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är så mycket back nu att jag ska ta mig fan spela lite freerolls jag med, gratis träning!

 

Finns det någon site som har SnG freerolls? Det vore coolt, med ens en dollar eller två till vinnaren. Eller $1 till vinnaren och $0.5 till både 2:a och 3:e placering.

 

Tror everest har nåt sånt dära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orsaken att jag blir så less är när man hela tiden o gång på gång loosar monsterhänder.

 

Minns tex min första hand nånsin med riktigare pengar för några månader sen. Fick KQs , raisa lite granna , en syna och resten folda.

 

Floppen var nåt 4 k j

 

Perf. tyckte jag , högsta paret. Raisa kraftigt än en gång. Han syna vilket jag tyckte va perf.

 

Turn k igen.

 

Vinner gör jag lätt tänkte ja , går all in med de 8 dollar som e kvar. Han synar , river j

 

Han hade j j , dvs fyrtal :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du förlora alla pengar du vunnit från freerolls?

 

Nja , de pengar man fått av vissa pokersajter , dvs mellan 10-13 dollar drygt.

 

Åfaan, ungeför vad en Bic Mac o Co med extra tillbehör kostar. Det måste kännas hårt.

 

Vilka tillbehör är det som kostar så mycket :?

 

Den här tråden ligger i nybörjarfrågor har jag råkat se nu. Så tare lugnt va.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips:

 

Nästa gång du vinner en 10-13 dollar i frirullar, sätt dig inte med allt på ett bord med en gång. Som du märker så räcker det med lite missflyt i en enda hand så är det kört. Bankroll management är lika viktigt som poker skills om du vill vinna i längden. Många sajter har $0.01/$0.02-bord med $2 som maxinköp, börja där istället för att smacka in alla dina pengar på ett $10-bord eller högre. Primas $5.000 frirulle varje lördag kan du också roa dig med lite grann.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips:

 

Nästa gång du vinner en 10-13 dollar i frirullar, sätt dig inte med allt på ett bord med en gång. Som du märker så räcker det med lite missflyt i en enda hand så är det kört. Bankroll management är lika viktigt som poker skills om du vill vinna i längden. Många sajter har $0.01/$0.02-bord med $2 som maxinköp, börja där istället för att smacka in alla dina pengar på ett $10-bord eller högre. Primas $5.000 frirulle varje lördag kan du också roa dig med lite grann.

 

Lycka till!

 

Vem orkar sitta i timmar på en freeroll :)

 

Känns inte som det ger mig nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...