remindme Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Kan man det...jag verkar iaf göra det... Får snart damp av all otur jag får , slog nästan sänder nått nyss då jag än en gång loosa allt jag hade. Tog iaf bort alla pokerklienter för det där va droppen.... Har spelet med gratispengar man fått på vissa pokersajter dvs runt 10 dollar brukar man få , plus en del frerolls då. Fan för poker. Citera
rickie Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Du förlora alla pengar du vunnit från freerolls? Pga tilt och otur... Stackars. Citera
remindme Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2006 Du förlora alla pengar du vunnit från freerolls? Nja , de pengar man fått av vissa pokersajter , dvs mellan 10-13 dollar drygt. Citera
remindme Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2006 Joo stackars mig. Tror ej pokervärlden vill ha mig Citera
pimpout Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Bit ihop och kom igen. Det finns miljarder freerolls därute! Citera
Pokemonn Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Du behöver ju inte ens se det som en förlust, det var ju GRATIS pengar, och sådant du vunnit på freerolls. Är väl inget att bli våldsamt arg för? Så what? spela mer freerolls, det har du ju definitivt råd med. Men slå inte sönder saker och bli förbannad om du inte vinner, se det som om att du inte förlorar i alla fall. Och har kul, och har en chans att vinna. Citera
Pokemonn Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Jag är så mycket back nu att jag ska ta mig fan spela lite freerolls jag med, gratis träning! Finns det någon site som har SnG freerolls? Det vore coolt, med ens en dollar eller två till vinnaren. Eller $1 till vinnaren och $0.5 till både 2:a och 3:e placering. Citera
rickie Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Jag är så mycket back nu att jag ska ta mig fan spela lite freerolls jag med, gratis träning! Finns det någon site som har SnG freerolls? Det vore coolt, med ens en dollar eller två till vinnaren. Eller $1 till vinnaren och $0.5 till både 2:a och 3:e placering. Tror everest har nåt sånt dära. Citera
remindme Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2006 Orsaken att jag blir så less är när man hela tiden o gång på gång loosar monsterhänder. Minns tex min första hand nånsin med riktigare pengar för några månader sen. Fick KQs , raisa lite granna , en syna och resten folda. Floppen var nåt 4 k j Perf. tyckte jag , högsta paret. Raisa kraftigt än en gång. Han syna vilket jag tyckte va perf. Turn k igen. Vinner gör jag lätt tänkte ja , går all in med de 8 dollar som e kvar. Han synar , river j Han hade j j , dvs fyrtal Citera
rickie Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Joo bad beats stör väl sig dom flesta på. Eller du måste väl legat efter hela vägen, tyckte du sa att du hade KJ??? Citera
Benganiolo Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Sa du hade KJs och han fick fyrtal i J? Floppade nyss triss i 6 på en låg bräda. en annan ställde in och så gjorde jag, han fick såklart en 7.a på turn.. så bad beats händer alla! Edit_ glömde visst uppdatera sidan Citera
remindme Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2006 Ojsan , dam ska de vara :] q Citera
psykologen Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Du förlora alla pengar du vunnit från freerolls? Nja , de pengar man fått av vissa pokersajter , dvs mellan 10-13 dollar drygt. Åfaan, ungeför vad en Bic Mac o Co med extra tillbehör kostar. Det måste kännas hårt. Citera
rickie Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Du förlora alla pengar du vunnit från freerolls? Nja , de pengar man fått av vissa pokersajter , dvs mellan 10-13 dollar drygt. Åfaan, ungeför vad en Bic Mac o Co med extra tillbehör kostar. Det måste kännas hårt. Vilka tillbehör är det som kostar så mycket Den här tråden ligger i nybörjarfrågor har jag råkat se nu. Så tare lugnt va. Citera
earthling Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 KQ... om han synar ett ganska stort bet på en KJ4 flop, så har säkert något, han kan ha AK, oxå ha KQ kanske KJ kanske JJ kanske 44 kanske AA i absolut bästa fall QQ eller AJ. som du märker leder du bara mot de två sista händerna.. Citera
Myssion Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Tips: Nästa gång du vinner en 10-13 dollar i frirullar, sätt dig inte med allt på ett bord med en gång. Som du märker så räcker det med lite missflyt i en enda hand så är det kört. Bankroll management är lika viktigt som poker skills om du vill vinna i längden. Många sajter har $0.01/$0.02-bord med $2 som maxinköp, börja där istället för att smacka in alla dina pengar på ett $10-bord eller högre. Primas $5.000 frirulle varje lördag kan du också roa dig med lite grann. Lycka till! Citera
remindme Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2006 Tips: Nästa gång du vinner en 10-13 dollar i frirullar, sätt dig inte med allt på ett bord med en gång. Som du märker så räcker det med lite missflyt i en enda hand så är det kört. Bankroll management är lika viktigt som poker skills om du vill vinna i längden. Många sajter har $0.01/$0.02-bord med $2 som maxinköp, börja där istället för att smacka in alla dina pengar på ett $10-bord eller högre. Primas $5.000 frirulle varje lördag kan du också roa dig med lite grann. Lycka till! Vem orkar sitta i timmar på en freeroll Känns inte som det ger mig nåt. Citera
minucci Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Sätt in 20 dollar på någon sida som har 0.01 0.02 så du har lite svängrum. 150 riksdaler kan du väl skrapa ihop.. Citera
thebeater Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Sätt in 20 dollar på någon sida som har 0.01 0.02 så du har lite svängrum. 150 riksdaler kan du väl skrapa ihop.. vem har så smått? minsta jag sett är 0,05/0,10... Citera
Timmi Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Sätt in 20 dollar på någon sida som har 0.01 0.02 så du har lite svängrum. 150 riksdaler kan du väl skrapa ihop.. vem har så smått? minsta jag sett är 0,05/0,10... Finns många, bla Stars, Pokerchamps m.m Citera
Recommended Posts