Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag tror inte detta har varit uppe innan men bara därför så är det säkert en klistrad tråd här på POT, men under min tid här på pokerforum så har jag läst om allt ifrån häpnandsväckande utdragningar i höga spel och roliga små klurigheter, men det är just en typ av poster som har tagit mig mest och faktiskt fått mig att läsa vidare hela tråden på flera sidor för att sedan ta nästa och läsa den med. Det jag snackar om är historier om hur folk har spelat sin poker, vunnit mycket, förblindats av en stor pott och sedan förlorat allt på 5 minuter och i desperata försök satt in pengar igen för att vinna tillbaka det man förlorat! Dessa historier är så fasinerade(stavning?) så jag undrar om någon känner sig manad till att samla in alla som skrivit dessa tråders tillåtande att göra en liten bok eller häfte? Nu när jag tänker efter så kanske detta egentligen var en dum post för att egentligen så kan man ju bara gå in på i princip vilken forumdel som helst och hitta en historia att läsa, men ändå, nu har jag sagt det jag ville säga!

Om någon vet en bok som har detta tema eller liknande, please let me know! Over and out, good night!