Gäst Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Jag har precis börjat spela en hel del Heads Up Sit & Go. Jag spelar bara på $5+0,4 nivån på Bet365, men resultatet har varit bra tycker jag. Frågan är när jag ska gå upp i nivå? Jag vet att många rekomenderar 30 ggr inköp när det gäller vanliga Sit & Go men vad är "kravet" när det gäller HÙ? Tack för ett bra forum förresten! Citera
Bluwajt Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Hej! Jag har precis börjat spela en hel del Heads Up Sit & Go. Jag spelar bara på $5+0,4 nivån på Bet365, men resultatet har varit bra tycker jag. Okej, skönt! Frågan är när jag ska gå upp i nivå? Jag vet att många rekomenderar 30 ggr inköp när det gäller vanliga Sit & Go men vad är "kravet" när det gäller HÙ? "Kravet" som många rekommenderar är 30 stycken buy ins (alltså inköp) även för heads up sit and goes. För din nivå är alltså "kravet" 5,4*30 = 162 dollar! Tack för ett bra forum förresten! Tack! Och välkommen! Citera
pokerpewe Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 sluta med poker innan du gular! haha märkte ju inte när första posten var postad. vet ju givetvis vem du är men trodde du bara trollade. Humor på hög nivå, du ska ha cred bluwajt Citera
m1978 Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 klarade sig tydligen bra utan svar tidigare i denna tråd Citera
Recommended Posts