Robban P Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Häromdagen så spelade jag på Staffpoker, jag satt i 2 st. headsupmatcher, 1 30€ & 1 10€ hade precis börjat, kanske spelat i 3-4 minuter. Ledde det ena bordet med 65/35 låg under det andra med 45/55 när jag plötsligt förlorade kontakten med deras server. Jag är i kontakt med deras support & har fått lämna en del uppgifter till dom men det är inte avklarat ännu. Har ni nån erfarenhet av såna här händelser? Brukar man få tillbaka sina insatser? Jag har Bredbandsbolagets ADSL & har i princip aldrig problem med min uppkoppling. Som sagt, ännu har det inte tagits nåt beslut i denna fråga, därför undrar jag om ni vet om det finns nån standardpraxis som företagen använder sig av. För mig känns det som om det är slutspelat på Staff om dom INTE ersätter mig för mina förlorade insatser, å andra sidan så förstärks mitt förtroende för dom OM dom nu är renhåriga och slantar tillbaka mina insatser. Jag återkommer i ärendet när det tagits beslut. * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
psykologen Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Du lär inte få ett öre om inte deras server kraschade. Men det lönar sig att skrika högst tyvärr så man vet aldrig. Mao så tycker jag att man inte skall behöva skrika FU till supporten. Citera
CarlCasino Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Jag tror att det beror på om felet är hos kundens ISP eller om någonting varit fel hos B2B. Om felet lokaliseras till B2B tycker jag det är givet med någon slags kompensation. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.