morberg Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Den här tråden dog 2004, om ni inte märkte det... Det har väl ingen betydelse? Pokervisdom är evig. Och nu lever tråden igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Precis vad jag tänkte. Tråden är lika aktuell nu som då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Brukar spela 2-3 bord FL SH, och känner mig bekväm med ungefär 600-800 i BR... Vilket inte ger oss så mycket om du inte berättar vad du spelar för nivå, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Brukar spela 2-3 bord FL SH, och känner mig bekväm med ungefär 600-800 i BR... Vilket inte ger oss så mycket om du inte berättar vad du spelar för nivå, eller hur? Tror han pratar om 600-800 BB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Brukar spela 2-3 bord FL SH, och känner mig bekväm med ungefär 600-800 i BR... Vilket inte ger oss så mycket om du inte berättar vad du spelar för nivå, eller hur? Tror han pratar om 600-800 BB Det tror jag med när jag tänker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Den här tråden dog 2004, om ni inte märkte det... Det har väl ingen betydelse? Pokervisdom är evig. Och nu lever tråden igen. Där ser man. Tyckte bara Tandemcykel skulle få slippa att återuppleva sin ungdoms okunnighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Där ser man. Tyckte bara Tandemcykel skulle få slippa att återuppleva sin ungdoms okunnighet. Haha. Jag såg mitt inlägg nu. Satan vad man har lärt sig mycket på ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Brukar spela 2-3 bord FL SH, och känner mig bekväm med ungefär 600-800 i BR... Vilket inte ger oss så mycket om du inte berättar vad du spelar för nivå, eller hur? Tror han pratar om 600-800 BB Det tror jag med när jag tänker efter. Sorry, såg att jag var otydlig... menar BB som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts