bossekaka Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Hej! Vi är tre personer som tänkte starta en pokerklubb i borås området dv s i Bollebygd. Vi kommer att inrikta oss på lowlimit games ( 200 + 20 ) men då och då lite större turneringar för våra medlemmar. Beroende på efterfrågan så vet vi inte hur många gånger vi tänkte spela men vårat mål är 2-4 gånger i månaden främst på helgdagar. Turneringarna kommer spelas i finfina lokaler. Vi skulle vilja veta om det finns några där ute i närheten av oss som är intresserade av att vara med. Kontakta gärna oss: Niclas_henriksson@hotmail.com Mob: 0735316454 fredrikjohannesson86@hotmail.com Mob: 0739878890 axel_danne@hotmail.com Citera
Jonazz Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Tycker jag låter riktigt bra det där.... skriv upp mig direkt Citera
Timmi Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Ja det låter ju helt klart intressant, skulle ni inte kunna slänga upp lite mer info i tråden som blindstruktur och startmarker osv. Citera
bossekaka Postad 8 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2006 Vi har en färdig vision om hur vi vill göra, men allt beror helt och hållet på intresset. Inom en snar framtid så kommer vi ha en hemsida uppe där det finns mer information. Beroende på intresset så kan vi börja strukturera med blinds, start stackar, buy in osv. Citera
bossekaka Postad 8 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2006 vi har ca 4000 marker så det räcker och blir över.. våran första tankte var lite wpt stuck på det, stora stackar. Men som sagt, beror helt och hållet på intresset. Citera
Timmi Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 vi har ca 4000 marker så det räcker och blir över.. våran första tankte var lite wpt stuck på det, stora stackar. Men som sagt, beror helt och hållet på intresset. Ok, men tänk på en sak, billiga turneringar med allt för stora stackar tar för lång tid, och folk tycker inte det e värt det, talar av erfarenhet. 10000 i startmarker 25 min perioder är bra Citera
Timmi Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 http://pokerresultat.org/bilder/ept-060119/ept_blinds.gif det är en ganska bra struktur om du minskar periodstiderna till 20 - 30 min Citera
NeutroN Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Jo vi har inte tänkt oss längre perioder än 20-30 minuter .. Citera
bossekaka Postad 8 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2006 Ja som neutron säger blinds intervaller kommer vara ca 20-30 min. Din mall ser väldigt intressant ut. Citera
sulla Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Jag är med, har även två polare som är intresserade... Citera
bossekaka Postad 8 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2006 sulla? david sulla? Jag kan lägga till att vi har en åldersgräns på 1a året i gymnasiet Citera
Jonazz Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 när kommer första turneringen då?! e ju suuuugen på lite lir Citera
fraallan Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 sulla? david sulla? Jag kan lägga till att vi har en åldersgräns på 1a året i gymnasiet ' är man inte lite för ung för att spela poker då ? Citera
bossekaka Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 är man inte lite för ung för att spela poker då ? Det tycker jag inte. Men om det visar sig att någon skulle vara oseriös eller förstöra på turneringarna så kommer vi stryka dem från medlemslistan och även från våra turneringar. ( Oavsett Ålder !! ) Citera
bossekaka Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 Våran hemsida kommer upp i början av nästa vecka för er som är intresserade. Citera
mannen Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 fan va gött....ska komma och ta era cash hoppas ni dealat med bollebygds maffian så dom också får procent av raken annars an det gå illa Citera
bossekaka Postad 10 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2006 hehe, det är lugnt.. det är vi som är bollebygdsmaffian! Som sagt, kontaka oss ifall ni är intresserade. Hemsidan är uppe i början av nästa vecka. Citera
Jonazz Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 hehe, det är lugnt.. det är vi som är bollebygdsmaffian! Som sagt, kontaka oss ifall ni är intresserade. Hemsidan är uppe i början av nästa vecka. vad e det för adress då?.... Citera
Recommended Posts