kentAA Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Vill ha förslag på vilken pokersite ni vill att jag ska jaga sponsor på. Ni som representerar en pokersite och vill sponsra oss skicka mig ett PM på förslag hur vi ska ska inleda ett samabete! Citera
Bergenbauer Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Har du pratat nåt med Ladbrokes? Fast jag vet ju inte hur dom ser på sponsring.. Men det är för tillfället den enda sidan jag lirar på, så därav förslaget. Citera
kentAA Postad 6 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2006 Jo jag skickat dom ett mail och väntar på svar, sen har jag hört av mig till några inom B2B nätverket.. Ska fråga runt lite mer och sedan tar vi det bästa budet Citera
berKKa Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 ja sorry såg det nu KentAA kan det va nått me dom? Citera
kentAA Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 Ska kolla med dom berKKA.. Det är bara att lämna fler förslag.. Citera
Recommended Posts