Pimpen Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Har sedan länge använt Verne Troyer som min personliga avatar. Igår gick han dock och skämde ut sig i den skruvade dokusåpan Surreal life. Den lille rackarn bäljade i sig alkohol, däckade och körde sedan naken runt med sin permobil. Ingen vacker syn. Finns det andra som brukar slötitta på serien? Citera
Suppe Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Jag skrattade så mycket igår när han åkte runt naken och sen stannade för att fjöla i hörnet, trodde jag skulle tuppa av. Sett varje säsong av det där programmet och det är verkligen sjukt, så dåligt men ack så bra. Citera
Pimpen Postad 6 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2006 det är verkligen sjukt, så dåligt men ack så bra. Så sant, så sant. Var kan man annars hitta en kåt krymping som käkar sushi som serveras på en naken fotomodell, samtidigt som han görs sitt bästa för att "tafsa" henne på nipplarna. Oslabart! Citera
adde_snoppskalle Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 låg och slötittade igår och höll på att garva ihjäl mig när han fick orgasm i sömnen...Sen när han vaknar och är ute och fyllekör, för att sen avsluta med att pissa i hörnet. Min farmor som är och hälsar på vaknade av mitt dinousaurietjut Citera
Vitae Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 På vilken kanal går denna eminenta TV-serie? Låter som något precis i min smak. Citera
Bojen Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 På vilken kanal går denna eminenta TV-serie? Låter som något precis i min smak. Söndagar 22:30 - 23:00 Kanal 5. Citera
Recommended Posts