Gå till innehåll

Böcker om heads up?


ellak

Recommended Posts

Finns det några böcker om heads up i turneringar? Spelar en del Sit&Go och har upptäckt att jag kommer 2a för ofta för att det ska bero på slumpen ;) Har inte sett några böcker specifikt om heads up någonstans men jag antar att det kan finnas heads up-kapitel inbakat i andra böcker? Någon som har koll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte hört talas om någon bok som beskriver endast heads up. Harringtons böcker (en serie i 2 delar) beskriver slutet av turneringen i den andra boken, alltså vid finalbordet när antalet spelare minskar. Det är det bästa tips jag kan ge. Köp första boken också, mycket bra böcker om turneringsspel. Han tar tex med en hel del händer som utspelat sig i verkligheten mm. Mycket bra tankar och ideer. Men så har harrington också vunnit vm -95 samt att han var på finalbordet både 2002 och 2003.

 

Bästa tipsewt jag kan ge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset.

 

Har som sagt inte heller hittat några böcker om endast heads up men jag har hört mycket gott om Harringtons böcker tidigare också så det får bli till att införskaffa dom vid första bästa tillfälle helt enkelt.

 

Om någon har fler tips så tar jag tacksamt emot dom :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...