garden_state Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Tjena tjena, jag söker pokerklienter som har bra utbud på limit stud, pokerstars har bra men jag söker nån till klient! Väldigt tacksam för svar! ( och ja, det måste vara limit ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Tjena tjena, jag söker pokerklienter som har bra utbud på limit stud, pokerstars har bra men jag söker nån till klient!Väldigt tacksam för svar! ( och ja, det måste vara limit ) Cryptonätverket och Party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lottie Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 B2B har SöKö, 7 stud, 7 stud H/L limit cashgame samt ibland turneringar i de två förstnämnda spelen. SöKö är ett roligt och fascinerande spel. Rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 B2B har SöKö, 7 stud, 7 stud H/L limit cashgame samt ibland turneringar i de två förstnämnda spelen. SöKö är ett roligt och fascinerande spel. Rekommenderas! Fast det är i princip aldrig nåt spel på FL borden där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garden_state Postad 5 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 nä... b2b har dålig 7-stud limit action tyvärr... kanske får pröva party! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts