blukah Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Äh... även om vi är få så måste vi ha en egen tråd Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Har nästan fått kläm på hur det funkar! Slask på er! /TF Citera
blukah Postad 5 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2006 klonka nyss mot skanke iaf Citera
Skanke Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 klonka nyss mot skanke iaf Du är inte först:) Citera
Skanke Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Ett aggresivt slaskand har sällan funkat så dåligt som idag Citera
blukah Postad 5 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2006 som tur är kommer det ju ett nytt slasktillfälle senare Citera
Skanke Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Rätt vasst att åka ut när nästa spelare har 3600 Citera
Skanke Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 som tur är kommer det ju ett nytt slasktillfälle senare Omaha8 är väl det lungnaste av spel Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Klonkade precis ett snyggt set i A på river men den lede fi klonkade kåken Där förvann en bit av stacken... /TF Citera
Bein Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 TF får endast A som första öppna kortet. HELA TIDEN! Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 TF får endast A som första öppna kortet. HELA TIDEN! Hehe, du kan börja kalla mig HeyTF /TF Citera
Bein Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 TF är riggad! där drog han in största potten hitils och är nu rejäll chipleader. Ett dolt sett i 10or är inte illa Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Det är långt ifrån över Bein Eftersom min dagsklonk kommer att kvoteras in i två pf-online så kommer det inte att räcka för att vinna bägge /TF Citera
Bein Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Grattis till en mobiljävel och pengarna och ett bra spel HeyTF, Kul att du fick vinna! Nu hoppas jag bara att jag kan klonka lite i nästa PF tourny ikväll! Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Grattis till en mobiljävel och pengarna och ett bra spel HeyTF, Kul att du fick vinna! Nu hoppas jag bara att jag kan klonka lite i nästa PF tourny ikväll!Tackar tackar!!! Jorå, klonkade hårdare än ni andra! Inte så mkt att säga om det Ska hursomhelst bli väldans trevligt med en ny phone! Den gamla T610 börjar bli luddig i kanterna! Och ett stort tack till Bein som hejjade hela vägen /HeyTF Citera
Recommended Posts