Donner Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Kan nån vara vänlig att utförligt förklara hur man gör? Har inte lyckats på typ 20 försök! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
M_G Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Vad skulle detta tricket göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 gå allin, sen gör du rebuy....sen har du dubbla stacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 gå allin, sen gör du rebuy....sen har du dubbla stacken. Huh? Ger väl samma effekt som att klicka rebuy direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 gå allin, sen gör du rebuy....sen har du dubbla stacken. om han inte förlorar handen vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 gå allin, sen gör du rebuy....sen har du dubbla stacken. om han inte förlorar handen vill säga. Jo, osynat och du får dubbla stacken, och du blir synad och vinner får du 3 dubbla, om du blir synad och förlorar är du kvar på startstack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Vadå? Så man går all-in, ingen synar men under tiden har man gjort en rebuy och vips så har man dubblat stacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Det fungerar även utmärkt i kombination med add-on-tricket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Vadå? Så man går all-in, ingen synar men under tiden har man gjort en rebuy och vips så har man dubblat stacken? Jo, fast du får den ju inte gratis om man säger så... Annars är ju 72o tricket ett annat känt trix. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Annars är ju 72o tricket ett annat känt trix. Det görs faktiskt ofta i kombination med Rebuy-tricket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 gå allin, sen gör du rebuy....sen har du dubbla stacken. jag förstår inte ens poängen. och det är ju lite pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Har lite svårt att förklara när jag spelar 10 bord samtidgt, men testa er fram.....GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Har lite svårt att förklara när jag spelar 10 bord samtidgt,men testa er fram.....GL Det är ju jätteroligt. Snart är stars fullt med glada svenskar som går all-in och klickar och svär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Kan tillägga att detta gäller cashgame, och inte Freezout tours. Dock funkar 72o tricket även i alla turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 och vad är 72o tricket?? //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Såhär ligger det till. På stars och Party kan man under rebuyturneringar köpa in sig när man har noll chips. Går man allin i en hand räknar buggprogramet att man har noll chips och kan därför snabbt göra en rebuy medans handen körs. Detta leder till att man kan rebuya även om man har hur mycket chips som helst:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 och vad är 72o tricket?? //Matte Puh. Fick först en olustig känsla av att det bara var jag som inte visste... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 och vad är 72o tricket?? //Matte Går allin. Hoppas att ingen synar. Visar bluffen. Sen är det bara att tömma bordet på pengar när alla är på Tilt. OBS! Detta trick fungerar även på andra pokersidor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Jävla tryck det blev på den här tråden! Coolt! Grejen är att det inte funkar för mig. Exakt NÄR ska man göra rebyen? Varje gång jag försöker så blir det bara"u already have maximum blablabla". Måste finnas nått EXAKT tillfälle, eller nått sånt, när man ska trycka på den o den kanppen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 haha körde 72o tricket o alla gick på den tack för tipset gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Du går allin och säger you call this it's all over, baby. Då vinner man på walkover. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Jävla tryck det blev på den här tråden! Coolt! Grejen är att det inte funkar för mig. Exakt NÄR ska man göra rebyen? Varje gång jag försöker så blir det bara"u already have maximum blablabla". Måste finnas nått EXAKT tillfälle, eller nått sånt, när man ska trycka på den o den kanppen typ. Kanske du ska prova på Party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Provade färgdragstrícket nyss, gick inte hem alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 och vad är 72o tricket?? //Matte Går allin. Hoppas att ingen synar. Visar bluffen. Sen är det bara att tömma bordet på pengar när alla är på Tilt. OBS! Detta trick fungerar även på andra pokersidor! ha ha ha jag förstår. Den måste provas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Det maste goras med stil. Jag antar att du snackar cashgames. Nar du gatt all-in ska du snabbt som fan gora rebuyen - innan motstandaren hinner agera. Det ar nyckeln till allt. Tank pa att inte bara trycka ok nar du rebuyar utan ocksa trycka i ratt cirkel for maxintaget och sen pa ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts