Gå till innehåll

Pokernow.net och gratis chipset?


SantaClawzz

Recommended Posts

Idag fick jag besök av UPS som överlämnade ett paket från Miami, USA.

 

Paketet var från Pokernow.net, INTE PokerNow.com och innehöll ett chipset med 300 marker. Troligen är det samma sajt. Hemsidorna var i det närmaste identiska.

 

Nu till det konstiga.. Jag har inte beställt någonting från Pokernow.net och har inte spelat på PokerNow.com sen i slutet av 2004 tror jag. Om jag inte minns fel har jag även mailat och bett dem avsluta mitt konto.

 

Är det någon annan som fått ett chipset från Pokernow.net?

Vad ska komma härnäst, ett gratis WSOP-paket?

 

* Flytt till Poker OT - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du var med i PartyPokers turnering där du vann ett markerset va? :)

 

Någon turnering för bara svenskar där de 500 st första vann ett markerset var.

 

Ja, när du säger det var jag faktiskt med i en freeroll för ett tag sen för bara svenskar. Däremot hade jag ingen aning om att det man kunde vinna markerset. Har för mig att jag åkte ut runt 600:e plats oxå... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du var med i PartyPokers turnering där du vann ett markerset va? :)

 

Någon turnering för bara svenskar där de 500 st första vann ett markerset var.

 

Ja, när du säger det var jag faktiskt med i en freeroll för ett tag sen för bara svenskar. Däremot hade jag ingen aning om att det man kunde vinna markerset. Har för mig att jag åkte ut runt 600:e plats oxå... :D

 

Tror top500 fick ett set...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har också fått ett pokeset, och placerade mig bra i första Party Freerollen så verkar stämma :D

 

när fick du detta? var du tvungen att mail med party för att få det lr kom det av sig själv? jag kom in the money varför jag oxå borde få ett pokerset?

läste nånstans att det skulle komma i slutet av feb varför jag avvaktat lite...men man kanske ska skicka iväg ett mail till party

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad var det för set? Vanligt?

 

Det jag fick, var ett vanligt 11,5g chipset med plasthölje och metallkärna. De är även sk "stickermarker" med icke centrerade PokerNOW.net stickers.

300 marker med 100 grå, 50 blå, 50 gröna, 50 svarta och 50 röda.

 

När jag kollade mina gamla resultat i Pokertracker så visade det sig att jag även spelat $50000 freeroll den 11 december 2005. Där placerade jag mig top 500.

 

Här kan ni läsa mer om den freerollen:

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19914

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har också fått ett pokeset, och placerade mig bra i första Party Freerollen så verkar stämma :D

 

när fick du detta? var du tvungen att mail med party för att få det lr kom det av sig själv? jag kom in the money varför jag oxå borde få ett pokerset?

läste nånstans att det skulle komma i slutet av feb varför jag avvaktat lite...men man kanske ska skicka iväg ett mail till party

idag, gjorde inget.. utan bara kom en snubbe och lämnade det :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...