Carl_X Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Någon som vet hur gammal Jennifer Harman är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 http://www.jenniferharman.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 http://www.jenniferharman.com/ Har redan kikat på hennes hemsida, men det står inte hur gammal hon är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 jag tippar på 34 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 jag tippar på 34 år.. Du tippar på 34 år. Betyder det att du gissar eller att du är säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Skulle nog tippa närmare 40, ser rätt så sliten ut. She ain't a beauty, but she's alraight Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Skulle nog tippa närmare 40, ser rätt så sliten ut. She ain't a beauty, but she's alraight Jag tycker inte hon ser sliten ut. Jag skulle gissa på att hon är 40 år, och då ser hon fanimej jävligt fräsch ut för sin ålder. Oj, oj, om man ändå bodde i Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
effe1123 Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 She ain't a beauty, but she's alraight Jag tycker inte hon ser sliten ut. Jag skulle gissa på att hon är 40 år, och då ser hon fanimej jävligt fräsch ut för sin ålder. Oj, oj, om man ändå bodde i Vegas. Terri Hatcher är fräsch för att va 40..Jennifer Harmann e sliten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torsus Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Skulle nog tippa närmare 40, ser rätt så sliten ut. She ain't a beauty, but she's alraight Jag tycker inte hon ser sliten ut. Jag skulle gissa på att hon är 40 år, och då ser hon fanimej jävligt fräsch ut för sin ålder. Oj, oj, om man ändå bodde i Vegas. Om hon ser sliten ut så beror det nog snarare på hennes svåra njursjukdom som gjorde att hon var nära att stryka med för ett par år sedan. Rent logiskt så borde hon vara runt 40: på ett ställe står det att hon började spela professionellt i mitten av 80-talet, på ett annat att hon började när hon var 21. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Skulle nog tippa närmare 40, ser rätt så sliten ut. Va fan...jag blev ju vuxen för några veckor sen...Inga såna där påhopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
deadfish Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 maila och fråga http://www.jenniferharman.com/contactme.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 She ain't a beauty, but she's alraight Jag tycker inte hon ser sliten ut. Jag skulle gissa på att hon är 40 år, och då ser hon fanimej jävligt fräsch ut för sin ålder. Oj, oj, om man ändå bodde i Vegas. Terri Hatcher är fräsch för att va 40..Jennifer Harmann e sliten... Snacka inte skit om min Jennifer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Försökte googla lite, men att hitta hennes ålder var inte lätt. Enligt denna artikel var hon 36 2001. Alltså 41 år nu 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Hon är ju gammal... minst 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
deadfish Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Daniel Negreanu interjuv med Jennifer: DN: I’ll say. So you’ve been playing poker for quite a while. You look 17; do you mind my asking how old you are? JH: 23 (smiling). Actually, I do get carded from time to time, which is embarrassing. Not too long ago I went to the store with my niece to buy some beer, and forgot my ID. They wouldn’t sell it to me, so I had to let my niece buy the beer for us. It was pretty embarrassing. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 jag tippar på 34 år.. Du tippar på 34 år. Betyder det att du gissar eller att du är säker? det är en kvalificerad gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 3 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 jag tippar på 34 år.. Du tippar på 34 år. Betyder det att du gissar eller att du är säker? det är en kvalificerad gissning. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts