Gå till innehåll

Jennifer Harman


Carl_X

Recommended Posts

Skulle nog tippa närmare 40, ser rätt så sliten ut.

 

She ain't a beauty, but she's alraight :-)

Jag tycker inte hon ser sliten ut. Jag skulle gissa på att hon är 40 år, och då ser hon fanimej jävligt fräsch ut för sin ålder. Oj, oj, om man ändå bodde i Vegas. :lol:

 

Om hon ser sliten ut så beror det nog snarare på hennes svåra njursjukdom som gjorde att hon var nära att stryka med för ett par år sedan.

 

Rent logiskt så borde hon vara runt 40: på ett ställe står det att hon började spela professionellt i mitten av 80-talet, på ett annat att hon började när hon var 21.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

She ain't a beauty, but she's alraight :-)

Jag tycker inte hon ser sliten ut. Jag skulle gissa på att hon är 40 år, och då ser hon fanimej jävligt fräsch ut för sin ålder. Oj, oj, om man ändå bodde i Vegas. :lol:

 

Terri Hatcher är fräsch för att va 40..Jennifer Harmann e sliten... :P

Snacka inte skit om min Jennifer! :evil:8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Daniel Negreanu interjuv med Jennifer:

 

 

DN: I’ll say. So you’ve been playing poker for quite a while. You look 17; do you mind my asking how old you are?

 

JH: 23 (smiling). Actually, I do get carded from time to time, which is embarrassing. Not too long ago I went to the store with my niece to buy some beer, and forgot my ID. They wouldn’t sell it to me, so I had to let my niece buy the beer for us. It was pretty embarrassing.

:lol:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...