Sniffe54 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag är lite trött på att få skit när man vinner och folk berättar hur förbaskat dålig man är! Senast var det en kille som foldade ut sig i heads up han tyckte väl att jag väl att jag var en aggressiv galning eller nåt. Men vilket fall som helst behöver man väl inte vara otrevlig om någon spelar dåligt var glad istället i längden vinner man ju på det. en sån känslig kille som jag tar ganska illa vid mig så kan inte alla bara vara lite schyssta?? Citera
Apelsinjuice Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag är lite trött på att få skit när man vinner och folk berättar hur förbaskat dålig man är! Senast var det en kille som foldade ut sig i heads up han tyckte väl att jag väl att jag var en aggressiv galning eller nåt. Men vilket fall som helst behöver man väl inte vara otrevlig om någon spelar dåligt var glad istället i längden vinner man ju på det. en sån känslig kille som jag tar ganska illa vid mig så kan inte alla bara vara lite schyssta?? Alla är med på reglerna: Vilka 2 kort som helst KAN vinna. (holdem då) Pengarna man sätter in riskerar man i form av spelet. Om man förlorar så kan man inte klaga på något sådant. Idiottur på rivern är en del av spelet. Så även om man floppar 772 och har gått med 72 på en 10 dollars bet. jag hade älskat statusen som aggressiv galning. Det hade ju gjort att någon som antecknat det försöker syna ner mig. vad gör han då när jag verkligen HAR floppat nötflushen? MOHAHHAAHAHAH! Om du anser att han var taskig mot dig. Kom ihåg detta: DU tog HANS pengar! Citera
Sniffe54 Postad 4 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2006 Det var fint sagt nu blev jag lite galdare. Citera
Dahlberg Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 alla knep är tillåtna i nl poker. du får gå all in varje hand om du vill. Det är ditt beslut, ingen annan pajas som tycker det är "jobbigt" att du gör det. Citera
thekid Postad 4 Februari , 2006 Rapport Postad 4 Februari , 2006 Vad du behöver är att hitta "stäng av chatt"-knappen. Lycka till! Citera
Recommended Posts