Gå till innehåll

NL - Skotta med halvt inköp?


Bernt

Recommended Posts

Spelar idag NL20. Funderar på att gå upp till NL50 för cleara en bonus på prima lättare. Är det att rekomendera att spela me halva inköp för att minimera förluster och va snäll mot min lilla BR som ligger på dryga 1k$. Vilka problem uppkomer vid halvt inköp?

Har inte lust att sätta in mer om jag gular....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

betyder NL50 .25-.5$ blinds ? eller 25-50$ blinds?

Det förra.

 

tackar för svar,

 

halvt inköp får mig att spela försiktigare men sammtidigt blir man oftare AI + att om du får en bra hand eller träff blir din dubbling lägre.

 

Kör tait bara i början tills du ser hur dom spelar och vänjer dig vid storleken på deras bets, jag tycker största skillnaden att det är mer aggresivt och lite större bets .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

betyder NL50 .25-.5$ blinds ? eller 25-50$ blinds?

Det förra.

 

NL50 betyder inköp på 50. Nu är t.ex. Partys NL50 blinds på $0.25/$0.50, förut var det maxinköp på $25 på det, och då hette det NL25.

 

då är jag med .. ang ladbrokes du frågade om innan i en tidigare tråd så är det 500 händer som gäller jag hade spelat 500 igår eftermiddag blir spännande att se om jag får vara med i veckan sen kan du kolla in deras eruopean WSOP package som är mycket lockande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...