drc Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Grattis till minken som vann Betsson-turneringen på klubben i lördags. Bra spelat !!! Tack också för att jag fick delta i drickandet av helrör som kastades fram vid krogfirandet efteråt. Kanske inte så ekonomiskt men..... Citera
minken Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Tackar o bockar drc, tack för stödet. Jag hoppas att du inte behövde gå hem törstig iallafall men det var nog inget problem för någon av oss. Ekonomiskt eller ej så måste man ju fira segern, annars försvinner väl delar av charmen . Citera
minken Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 hello freeman, jag fick strax under 17.000 plus 200€ på betsson som samtliga som nådde finalbordet fick... Citera
Crown_Lager Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Är det någon som fått sina pengar till Bettson-kontot ? Citera
minken Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Är det någon som fått sina pengar till Bettson-kontot ? Jag har fått både insättningsbonus och bonusen som var added till turneringen.. Citera
callen Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Snyggt jobbat minken och tack för spriten! Citera
Recommended Posts