Gå till innehåll

Poker i Östersund?


mooy

Recommended Posts

Jag bor just nu i umeå men kan av arbetsbrist behöva flytta på mig. Och tillbaka till östersund verkar det som det blir i så fall om man får bättre arbete där.

 

Men jag undrar alltså om det finns någon regelbunden livepoker i östersund? Såg att det inte var så många medlämmar som registrerat att dom bodde i östersund här på forumet iaf. MEn ni borde ju veta.

 

/Robin - Umeå vs. Östersund

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tjena Allihopa!

 

Jag är en av de som står bakom osdpoker. Websidan är fortfarande inte riktigt klar, men vi hoppas på en lansering snart. Ni som vill bli medlemmar kan maila mig på robban@osdpoker.se så skickar jag ut en referenskod så fort den är i skarp drift. Ni som mailar mig om refkod kommer även att få mail med info om kommande turneringar via mail tills dess att osdpoker.se är i drift.

 

Vi kör en turnering var tredje vecka...

 

Mvh,

Robban

Osdpoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 10 months later...

Vet att man inte ska bumpa upp jättegamla trådar, men jag har nyss kommit hit till forumet och det känns fånigt att skapa en tråd som redan finns :)

 

Tänkte bara höra om intresset för Live-poker i Ösd fortfarande finns kvar? Försökte maila robban@osdpoker.se men där var det stendött. Körs det Live-turneringar fortfarande månne?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
Finns det några livespel i Östersund eller omnejd, Åre går också bra.

Kommer att jobba i närheten av Östersund (Åre) under 4 -6 månader i vinter och skulle gärna vilja spela lite livepoker.

 

 

MTB

 

 

Finns en pokerklubb alldeles vid österängparken men har ingen mailadress eller telenr kvar. Men har varit där o lirat ngn gång i somras så antar de håller på fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Någon från OsdPoker som eventuellt läser tråden här? Är ni fortfarande igång?

Senast jag hörde nåt, så var klubben flyttad in mot stan, och inte längre vid österängsparken.

 

Några andra som har nåt tips om mindre klubb/homegames här i stan?

 

Eller om det är någon som är intresserad av att dra igång nåt regelbundet, om än i mindre skala, får ni mer än gärna pm:a mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...