Myssion Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 I SS kan man ju läsa att Dolles tips gäller vid ett "normal/medium ante game". 1) Var hittar man överhuvudtaget NLT cash games med ante, lajv eller ånnlajn? 2) Hur applicerbar är egentligen Dolles spelstil i ett cash game utan ante (det blir ju en jäkla skillnad på att spela $5/$10 med en ante på $2, grundpotten är ju helt plötsligt $35 istället för $15 i ett FR-spel)? Citera
Myssion Postad 15 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2006 Hade nästan glömt bort denna... Ingen som vill svara? Citera
Baloos Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Det är som jag förstått det förekommande på höga nivåer för att tvinga fram mer spel från tidiga och mellanpositioner, är ju lite därför de kör med cap ibland också. Det är ju inget som förändrar teorin bakom spelet på något sätt. Rent praktiskt förändrar det spelet en del men en duktig pokerspelare ska såklart alltid anpassa sitt spel efter vad som ligger i potten relativt stackar och kommande bet. Citera
rockefeller Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 lajv är väl nåt slags rollspel eller nåt? och ånnlajn vet jag tyvärr inte vad det är Citera
Myssion Postad 19 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2006 lajv är väl nåt slags rollspel eller nåt? och ånnlajn vet jag tyvärr inte vad det är Du har uppenbarligen missat ordlistan med översatta pokerord. Citera
Myssion Postad 19 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2006 Det är som jag förstått det förekommande på höga nivåer för att tvinga fram mer spel från tidiga och mellanpositioner, är ju lite därför de kör med cap ibland också. Så har jag också förstått det. Har dock aldrig sett det online någonstans, inte ens på Prima's ultrahighstakes-bord. Någon som har sett antar i CG online? Citera
rockefeller Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 lajv är väl nåt slags rollspel eller nåt? och ånnlajn vet jag tyvärr inte vad det är Du har uppenbarligen missat ordlistan med översatta pokerord. Sorry, men jag kunde inte låta bli. Måste verkligen sluta med sånt, men det blir fan inte lättare när inofficiella SM i sarkasm pågår i varje tråd. Citera
Recommended Posts