baros_milan Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 jooo det fattas helt klart en kandidat!!!!! fanny varför heter du fanny??? kanske skulle tagit med mer namn men jag visste att per skulle krossa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 min dotter heter Fanny.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 15 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 aha okej schysst visste man ju inte asså...så du åkte efter mig asså schysst måste ju ha dig före mig i resultatlistan ha de som man säger i norge... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Hahah...jag har fått en röst!.. SÅ jag spelar pizza poker? haha jaa kanske efter min stegklonk i tisdags så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 med mina klonkarskills så blir jag nog sist i år... 70-30 hejdå..... 70-30 hejdå..... tomte klonkar ut mig hejdå... 70-30 hejdå Senaste fyra turneringarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Hahah...jag har fått en röst!.. SÅ jag spelar pizza poker? haha jaa kanske efter min stegklonk i tisdags så... Jammenvadfanjagdå!! 9 röster eller? Sån jefla pizzapoker spelar ja inte.. säkert Theo som reggat 9 användare och bara röstat på mig... Torsk asså. Ha de Theo! (uttalas mer som "ha da" lite snabbt o slarvigt, kjønner du?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 16 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 aaa per jag vet jag tränar på norska språket just nu asså...din torsk 9 röster o jag har inte gett dig en ända...tycker fortfarande att du tom borde leda såg inte din klonk men d et låter...jadu kejan men jag har problem med korten just nu o otur men man har ju bara otur i en två månader sen går det över:) när kommer du hem per o har du fixat till ett jobb till mig eller??? ha daa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Iiiiii got this cheeeeseee burger maaaan!! I SUCK your **** man! haha Theo, såg den igår asså.. tänker på da då! Får se om ja drar från oslo snart o ut i vildmarken där pengarna finns. Jeg ska snakke med min handlegger imorgon, ska tjekke hvis hun har noe arbeit åt deg Theo;) Snällt att du inte har röstat på mig asså... I suck your **** man!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 12 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2006 hej rösta gärna på denna lista som alltid är intressaNT,,,,,...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts