Gå till innehåll

Expekt 100% på första insättningen t.o.m. 31 jan?


Aeis

Recommended Posts

Få 100% bonus på din första insättning

 

1. Ladda ner mjukvaran för pokerrummet

 

2. Gör en insättning till pokerkontot och börja spela. Bonusen på 100% betalas ut när du har tjänat 10 Frequent Player Points (FPP) per bonus-dollar.

 

3. När du har du har tjänat ihop tillräckligt med poäng betalas bonusen automatiskt ut till ditt pokerkonto. Till exempel, en insättning på $100 berättigar $100 bonus och så fort du har tjänat ihop 1000 FPP får du din bonus.

 

Insättning Bonus Total FPPs

$20 $20 200

$60 $60 600

$100 $100 1000

 

 

 

100% bonus Regler och Villkor

 

- Detta är ett engångserbjudande från och med söndag den 1 januari fram till och med tisdagen den 31:a januari 2006. Det gäller för förstagångsspelare hos Expekt.com Poker med ett öppet real money konto.

 

- Erbjudandet gäller endast på din första insättning till pokerkontot och kan inte överföras. Det gäller endast för kontoinnehavaren.

 

- Gästregistrering och play money gäller inte för erbjudandet.

 

- För att bonusen på 100% ska gälla, måste första insättningen till ditt pokerkonto vara minst 20USD. Maxbonusen är 100 USD, vilket är 100% av en insättning på 100 USD.

 

Om jag sätter in 100 dollar idag hur lång tid har jag då på mig att få 1000 FPP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Få 100% bonus på din första insättning

 

1. Ladda ner mjukvaran för pokerrummet

 

2. Gör en insättning till pokerkontot och börja spela. Bonusen på 100% betalas ut när du har tjänat 10 Frequent Player Points (FPP) per bonus-dollar.

 

3. När du har du har tjänat ihop tillräckligt med poäng betalas bonusen automatiskt ut till ditt pokerkonto. Till exempel, en insättning på $100 berättigar $100 bonus och så fort du har tjänat ihop 1000 FPP får du din bonus.

 

Insättning Bonus Total FPPs

$20 $20 200

$60 $60 600

$100 $100 1000

 

 

 

100% bonus Regler och Villkor

 

- Detta är ett engångserbjudande från och med söndag den 1 januari fram till och med tisdagen den 31:a januari 2006. Det gäller för förstagångsspelare hos Expekt.com Poker med ett öppet real money konto.

 

- Erbjudandet gäller endast på din första insättning till pokerkontot och kan inte överföras. Det gäller endast för kontoinnehavaren.

 

- Gästregistrering och play money gäller inte för erbjudandet.

 

- För att bonusen på 100% ska gälla, måste första insättningen till ditt pokerkonto vara minst 20USD. Maxbonusen är 100 USD, vilket är 100% av en insättning på 100 USD.

 

Om jag sätter in 100 dollar idag hur lång tid har jag då på mig att få 1000 FPP?

 

Jag uppfattar det som att du hat obegränsad tid att få 1000 FPPs men måste sätta in pengar senast 31/1. Frågan är väl också HUR du får FPPs? Kanske måste förlora för att få dem?

 

Dock ska man aldrig lita på mig. Jag har allt som ofta fel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frequent Player Points

 

 

As part of Expekt.com’s new promotions portfolio, frequent player points (FPPs) are now introduced to reward ring game play for the first time. Every single hand you play will contribute towards your FPP bank growing steadily. These points can be used to buy into a variety of tournaments, and more exciting offers will be introduced in the future.

 

 

How do FPPs work?

 

-Multi Table tournaments and Sit & Gos: FPPs are given at a fixed 5% of all fees. This means that you will get 1 FPP for every 20 cents you pay as a fee or 5 points for every dollar. For example; a $5+$0.50 tournament will entitle the player to 2.5 FPPs for the $0.50 admin fee paid.

 

-Ring games: All players at the table who have been dealt the pocket cards will receive FPPs as long as the table rake exceeds $0.25:

Rake FPP per Player

$0.25 0.25

$0.50 0.5

$1+ 1

 

 

Please note that our FPP system is based on the total rake taken of every pot and not on the total amount rake paid during one day. This means a player is not rewarded with FPPs for playing in pots where the rake does not reach $0.25.

 

FPPs will never expire, so you can use them any time you like, as well as for future promotions. Some promotions may require that you have earned a certain amount of FPPs during a limited time period, but others will allow you to spend any of your FPPs.

 

To see the amount of your FPPs simply click on the "Account" tab of the Expekt.com Poker client found on the top right corner of the client. FPPs should be automatically updated every 30 minutes

 

 

Kort och gott så måste raken uppgått i 0,25$ för att FFP ska utdelas. Alla som var med i given får lika mycket FFP. mer detaljer så är det bara läsa det jag klistrade in. Kanske är intressant att veta hur raken funkar, men det får du kolla upp själv.

 

Så sitta å få kort på 4000 händer där raken uppgår till 0,25$ är nog ditt svar.

 

Känns inte denna bonusen förbannat lätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sitta å få kort på 4000 händer där raken uppgår till 0,25$ är nog ditt svar.

 

Känns inte denna bonusen förbannat lätt?

 

Visst är du ironisk?

 

Låter då svårt för mig...

 

nu tänkte jag fel. :oops:

 

jo, det verkar svårt om inte tiden för att få ut den är väldigt lång.

 

Ja, jag skulle vara lite försiktig om du är ute efter bonusen som högsta prioritet. speciellt på låglimit borden! Finns väl många sidor som ger 100% på första insättningen? Kanske ska kollas upp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...