rikard99 Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 u sjuka är ni? ni ska inte bli tillsammans med brudarna. hade ni inte knullat jessica eller angelica så är ni fan bögar hela högen. BB 2006 UNDERHÅLLNING PÅ HÖG NIVÅ Citera
Suppe Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 u sjuka är ni? ni ska inte bli tillsammans med brudarna. hade ni inte knullat jessica eller angelica så är ni fan bögar hela högen. BB 2006 UNDERHÅLLNING PÅ HÖG NIVÅ Skulle hellre ta något mindre plastigt, typ en Real doll... Citera
Ceritus Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Personligen så tar jag första bästa av brudarna, men så är jag inte så kräsen heller BB är en himla soppa och särskillt hög underhållningsvärde har det inte heller. Men av någon jäkla anledning så ser jag det ändå Citera
Djens Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Jessicas morronfrissa e ju hur snygg som helst....(ungefär som hon själv ) Citera
Dahlberg Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 plast plast plast så långt ögat kan se.... Citera
Ugrath Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Tiltar på Anton. Han avslutar 90% av sina meningar med "INTE SANT?". Visst fan kan det vara sant med det behöver du inte fråga varje jävla gång. Citera
Djens Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Jag tiltar på att inte Jessica o den norska blondinen e hemma hos mig ikväll.... Citera
Recommended Posts