Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej alla pokerkiiisar :lol:

Har spelat NL i ett halvår och vinner för det mesta, har bara kört onlinepoker å lite skitsummor me polarna.

Har gått med nu i en pokerklubb som arrangerar tuneringar för ca 20 pers men det e också småsummor :)

Nån som vet om nån kommande tunering me ca 50- 100 pers me en insats på ca 500 kr. ???

pokertysken :spade:

* Antar att du menar Livepoker, flytt - QoS *

Postad

Stockholmpoker har ju en liten 100kr buyin och sen eventuellt cash game efter. Tunnering imorron (Fredag).

Tydligen bara 8 platser kvar, och idag är det den sista dagen att anmäla sig!

Postad
POKERFORUM.nu LIVE går två gånger om året, nästa tillfälle är till våren.

- QoS

Kan inte pokerforum.nu LIVE gå lite längre söder ut nästa gång så man kan vara med :P

Klart det kan - intresserade arrangörer som kan ta hand om ett 150-mannaarrangemang hör av sig till QoS.

Själv skulle jag vilja att PF.live alternerade mellan Göteborg, Malmö och Stockholm

Postad

Eller så kan vi göra som i OS, vi har en POKERFORUM.nu LIVE-kommité i varje större stad som får muta mig och gdaily (som event-ansvarig) med god mat, sprit och SEXY BABES! :mrgreen:

Så slutar det med att vi står och dricker toa vatten via stadshuset på ABC nån gång i vår. :)

- QoS

Postad

Ta en titt in på Pokerklubbar.

Bor du i närheten av Helsingborg eller har möjlighet att ta dig dit rekommenderar jag att du kollar in våran klubb.

För mer info skriv en tråd eller pm:a mig.

Vi spelar varje vecka.

• 2 months later...
  • 1 year later...
Postad

Hejsan, vi på Southwest Poker kör en turnering nu för ca 50-100 st den 4:e mars. Kolla in sidan: http://www.southwestpoker.se för mer information :D

Hej alla pokerkiiisar :lol:

Har spelat NL i ett halvår och vinner för det mesta, har bara kört onlinepoker å lite skitsummor me polarna.

Har gått med nu i en pokerklubb som arrangerar tuneringar för ca 20 pers men det e också småsummor :)

Nån som vet om nån kommande tunering me ca 50- 100 pers me en insats på ca 500 kr. ???

pokertysken :spade:

* Antar att du menar Livepoker, flytt - QoS *