supario Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Går det att följa turneringen online? Finns det någon sida som har "live coverage" på turneringen? Jag tror den startar nu i helgen och pågår några dagar framåt i bahamas. Citera
Morbo Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 det kommer inte finnas så mycket att rapportera om. det kommer bli hämtgurka av team hink med mig på förstaplats, molle på andraplats efter att ha slagit ut ramzi på tredjeplats med en 2-outare på turn. hoppas bara våra tröjor är färdigtryckta tills dess... edit: raymi kommer till finalbordet också men blir en-outad av phil gordon på en åttondeplats. Citera
supario Postad 29 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2006 det kommer inte finnas så mycket att rapportera om. det kommer bli hämtgurka av team hink med mig på förstaplats, molle på andraplats efter att ha slagit ut ramzi på tredjeplats med en 2-outare på turn. hoppas bara våra tröjor är färdigtryckta tills dess... edit: raymi kommer till finalbordet också men blir en-outad av phil gordon på en åttondeplats. stockholmare.... :\ Alla vet ju att m0lly kommer klonka. Citera
RaMz Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Molle ute med KK vs JJ. RaMz ute med AA vs 77. Morbo still in. Raymi still in med bra stack. 50 pers kvar ungefär, 102 startande. Förstapris blev bara 148k, men hejja Morbo, han måste vinna så jag kan gå even. BTW, jag bustade med AA på TV-Bordet, make sure to download when it comes out. Citera
Morbo Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag och Raymi kvar inför dag 3. 27 pers kvar, average är strax under 40k. Jag har 63.5k, Raymi har 30k. Heja oss. Citera
Morbo Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Båda vidare till finalbord, jag har 89k efter att torskat AK vs A9 på slutet, Raymi har 63k. Average är väl ca 110k och förstapris är 148k. Heja oss Citera
RaMz Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Raymi kom 8a och Morbo 5a. Raymi åkte ut med KK mot AA, all in preflop. tråkigt. Det kom Kung på turn och A på river, så det var spännande ialla fall. Tror Raymi fick 19k och Morbo 34k Citera
Recommended Posts