Gå till innehåll

Canadian Poker Championships 29 jan - 4 feb!

Recommended Posts

Postad

det kommer inte finnas så mycket att rapportera om. det kommer bli hämtgurka av team hink med mig på förstaplats, molle på andraplats efter att ha slagit ut ramzi på tredjeplats med en 2-outare på turn. hoppas bara våra tröjor är färdigtryckta tills dess...

edit: raymi kommer till finalbordet också men blir en-outad av phil gordon på en åttondeplats.

Postad
det kommer inte finnas så mycket att rapportera om. det kommer bli hämtgurka av team hink med mig på förstaplats, molle på andraplats efter att ha slagit ut ramzi på tredjeplats med en 2-outare på turn. hoppas bara våra tröjor är färdigtryckta tills dess...

edit: raymi kommer till finalbordet också men blir en-outad av phil gordon på en åttondeplats.

stockholmare.... :\

Alla vet ju att m0lly kommer klonka.

Postad

Molle ute med KK vs JJ. RaMz ute med AA vs 77. Morbo still in. Raymi still in med bra stack. 50 pers kvar ungefär, 102 startande. Förstapris blev bara 148k, men hejja Morbo, han måste vinna så jag kan gå even.

BTW, jag bustade med AA på TV-Bordet, make sure to download when it comes out.

Postad

Raymi kom 8a och Morbo 5a. Raymi åkte ut med KK mot AA, all in preflop. tråkigt. Det kom Kung på turn och A på river, så det var spännande ialla fall. Tror Raymi fick 19k och Morbo 34k