kammenbert Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 vad skulle du välja? pengar säger jag. http://expressen.se/index.jsp?a=514293 Citera
Ruterkung Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 pengarna, om man redan varit snuskigt rik hade man nog valt jetplanet. Citera
Timmi Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Pengarna helt klart, vafan upplevelse för 1,1 miljoner kronor? 25h kan åka hur mkt man vill på normalt sätt för de pengarna Citera
MajkTheBike Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 25h i ett privatjet ??? Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare guuuuuuuuuuuud vad lyxit, klart man avstår 1.2 mille för det. Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot! Helt klart pengarna! Citera
jna Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Förstod aldrig meningen med den där turneringen. Om man inte fått välja pengarna hade jag lätt velat bli 2-5 och få en Mercedes istället för att våndas över bränna flera tusen kr/minut i jetplanet. Feltänkt från början av Party! Citera
Pokemonn Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Rätt sjuk vinst det där med flyget, kanske de aldrig ens tänkte att någon skulle välja det, men det var säkert mer skriverier och uppståndfelse över flygvinsten. Tror nog det mest var ett reklamjippo med flyget. Citera
garpen Postad 27 Januari , 2006 Rapport Postad 27 Januari , 2006 Förstod aldrig meningen med den där turneringen. Om man inte fått välja pengarna hade jag lätt velat bli 2-5 och få en Mercedes istället för att våndas över bränna flera tusen kr/minut i jetplanet. Feltänkt från början av Party! Nej, gav ju mkt PR ialla fall! Citera
Recommended Posts