jonthe12 Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Jag har par i ess och min motståndare har triss i damer. Vem vinner igentligen. Finns det nåt sätt man räknar ut vem som vinner. Eller någon hemsida som man kan kolla det här. Jag kan bara inte låta bli säga att jag är nybörjare. Citera
Benganiolo Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 triss i damer vinner tyvärr... även triss i tvåor slår par i ess Citera
gdaily Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 http://poker.se/handranking.php Det där kan nog hjälpa dig Citera
jonthe12 Postad 26 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2006 triss i damer vinner tyvärr... även triss i tvåor slår par i ess Aha, så vilka siffror spelar alltså ingen alls roll såvida inte båda har samma "kombination". Eller? Citera
Staahla Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Helt rätt. Först kombination, sen siffror vid samma kombination. Citera
Recommended Posts