axelsson Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Kompisen hade spelat innan på datorn, så när jag tog ut via neteller överfördes cashen till hans konto. Något smidigt sätt att överföra tillbaks om man inte har neteller peer to peer? Citera
PokerWiz Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Man kan ju alltid stoppa ner en flottig sedelbunt i kamratens ficka. Citera
flibben Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Man kan ju alltid stoppa ner en flottig sedelbunt i kamratens ficka. Det smidiga vore väl viceversa, att han stoppar en i sin egen ficka, så man får något för att han fått in pengarna. Men vad vet jag, han kanske vill bli av med ännu mer Citera
PokerWiz Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Man kan ju alltid stoppa ner en flottig sedelbunt i kamratens ficka. Det smidiga vore väl viceversa, att han stoppar en i sin egen ficka, så man får något för att han fått in pengarna. Men vad vet jag, han kanske vill bli av med ännu mer Nej, allt ska bort!!! Citera
eyedol Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Både party och b2b har ju intertransfer. Citera
Recommended Posts