Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Efter att varit i kontakt med "Säljaren" Alexander Eriksson på Sverigepoker.se och diskuterat de pokerdukar som de säljer för 149:- /st på sin sajt och han har gått i god att det är samma duk som används på casinon så beställde vår klubb 10 dukar från dom.

 

När vi sedan fått leveransen och öppnade paketet så visade sig dukarna vara av något material som liknar WCT-tyg, sådant man använder till träningsoveraller och liknande. Detta ansåg vi absolut inte vara bra nog att klä våra egentillverkade pokerbord med.

 

När jag ringer till Alexander och påtalar detta så säger han att han skall prata med Rasmus ("manager" på Sverigepoker.se) och återkomma. Det går en vecka(minst) och ingen ringer. Den 5/1 formulerar jag ett mail där jag påtalar att vi vill returnera leveransen och få pengarna tillbaka och att de snarast möjligt skall höra av sig. Detta mail skickar jag både till Rasmus Shepstone ("manager") och Alexander Eriksson ("säljare").

 

Har fortfarande inte fått något svar på det mailet, av någon av dem.

 

Nu får de skylla sig själva att de får negativ publicitet, men efter att blivit ignorerad av dem så anser jag detta fullt rimligt agerande av oss.

 

Jag kommer att maila URL:en till denna tråd till alla på Sverigepoker.se och hoppas att de kryper till korset och svarar.

 

 

Underdogs pokerklubb

Andreas Kylander, ordförande

 

* Flytt till Poker OT - QoS *

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Bara jag som inte kan vägen till Stavby bygdegård?

 

Haha!

Jag hittar dit ... Ligger ca 3-4 mil från min hemort.

 

Ca mil nordost om Uppsala nära Alunda!

Vart på diskotek för ett par år sen i Stavby Bygdegård!

 

(ursäkta OT)

 

MVH

//KF

Postad

Jag kan ju inleda med att säga att våra pokerdukar är en av våra mest sålda produkter (med ett flertal återkommande kunder)

Kanske dessa personer är mer insatta i poker och har bättre känsla för kvalitet??

 

Jag personligen spelar poker över hela världen sedan 2 år tillbaka och har spelat på x antal pokerbord. Enligt min mening så håller våra dukar mycket hög kvalitet och ökar spelkänslan avsevärt vid t.ex. "homegames". För dom som inte vill ha ett större pokerbord i hemmet, är duken ett mycket bra alternativ.

 

Vi tycker dukarna håller en hög kvalité, men ni på underdogs har tydligen andra erfarenheter. Ni vet säkert bäst. ;)

 

Vad gäller villkor för öppet köp, så tillämpar vi givetvis detta. Det första mailet vi fick från Underdogs kom 2 veckor efter det att ordern var levererad. Ingen har ringt till mig från Underdogs. Vi kan omöjligt ta tillbaka varor i brutna förpackningar så långt efter leverans.

 

Tråkigt att ni inte tyckte om dukarna. Jag är mycket intresserad av länkar till någon sida som säljer mer prisvärda dukar av bättre kvalité än våra!

Jag har inte hittat några bättre..

 

Tack för ordet.

 

/R. Shepstone

Ansvarig för Sverigepoker

Postad

Sverigepoker verkar vara ett seriöst företag, som verkligen kan det här med kundvård. Skulle gärna handla från dem... NOT!!!

 

Ja jösses - hoppas pokermarknaden självsaneras från oseriösa företag/personer som BARA vill tjäna en hacka....

 

Hoppas det löser sig Chille!

Postad

Hehehe, vilken bra reklam att håna sina kunder på ett stort (största svenska?) forum. Vara sarkastisk mot kunder - bra sätt att ragga nya.

Men va vet jag, lycka till med erat seriösa företag. :?

Postad
Jag kan ju inleda med.. bla bla bla...

Tack för ordet.

 

/R. Shepstone

Ansvarig för Sverigepoker

 

Aj aj, det var inget vidare bra svar. Här får du ett förslag du kan använda nästa gång, men det bästa är om det inte blir någon nästa gång.

-----------------------

Bästa kund!

 

Jag är verkligen ledsen över det inträffade och ber om ursäkt för att du inte fått svar inom rimlig tid. Den person du talade med i telefon glömde tyvärr av att ringa dig, vilket jag beklagar.

 

Om du vill vara vänlig att ge mig ditt telnummer så skall jag ringa dig, eller om du ringer mig på XXXXXXX. Min förhoppning är att vi löser detta problem.

 

Åter igen beklagar jag att vi vållat dig bekymmer.

 

/R. Shepstone

Ansvarig för Sverigepoker[

-----------------------------------------

 

Bara ett förslag, vad vet jag, jag spelar poker och det gör jag inte ens bra :-)

Postad

haha

 

begåvat svar razz81 nu vill nog alla handla från din underbart vackra och proffesionella sida...mest för att du spelat över hela världen. :roll:

 

Det första mailet vi fick från Underdogs kom 2 veckor efter det att ordern var levererad. Ingen har ringt till mig från Underdogs. Vi kan omöjligt ta tillbaka varor i brutna förpackningar så långt efter leverans.

 

hade inte din säljare lovat att höra av sig så snart som möjligt efter att han pratat med dig? isåfall verkar det väl lite skumrask att vänta tills ångerrätten har upphört och sedan svara genom ett forum med ett väldigt sarkastiskt svar??

 

 

 

jaja lycka till jag ska iallfall berätta för alla mina pokerspelande kompisar om eran väldigt höga kundservice och proffsiga affärsverksamhet.

Postad
Efter att varit i kontakt med "Säljaren" Alexander Eriksson på Sverigepoker.se och diskuterat de pokerdukar som de säljer för 149:- /st på sin sajt och han har gått i god att det är samma duk som används på casinon så beställde vår klubb 10 dukar från dom.

Då kanske man ska fråga sig ifall det är hans träningskompisars kasinon där dom använder sina gamla träningsoverallsbyxor/tröjor som duk? :roll:

 

En ganska så bra grej är att fråga om vilka kasinon som använder den här duken, om dom inte kan komma med några referenser så är det definivt falsk marknadsföring...

Postad
Vi tycker dukarna håller en hög kvalité, men ni på underdogs har tydligen andra erfarenheter. Ni vet säkert bäst. ;)

:lol::lol::lol:

 

Känns lite som 5-årings nivå.

 

"Min pappa är starkare än din pappa"

Postad
Vi tycker dukarna håller en hög kvalité, men ni på underdogs har tydligen andra erfarenheter. Ni vet säkert bäst. ;)

:lol::lol::lol:

 

Känns lite som 5-årings nivå.

 

"Min pappa är starkare än din pappa"

 

Påminner lite om PM-Legato historien :-)

Ibland förstår folk inte själva att de gör fel utan vänner måste vänligen upplysa dem om hur man nog borde uppföra sig. Temperament är bra men låt känslorna svalna innan man svarar på Internet är nog ett bra råd.

 

Nåja, det här lär nog bli en dyrköpt erfarenhet för företaget.

Postad
Vi tycker dukarna håller en hög kvalité, men ni på underdogs har tydligen andra erfarenheter. Ni vet säkert bäst. ;)

 

Att försöka förlöjliga kunden lär ju inte göra att ni får fler kunder. Snacka om att skjuta sig själv i foten.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...