rincewind Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Ja, då återstår väl bara att se när en pokerförening dras inför rätta då.. Det massmediala intresset torde ju bli enormt! saken är ju att det inte är föreningen som dras inför rätta, det är ordföranden d.v.s tex du. Citera
chille Postad 24 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2006 saken är ju att det inte är föreningen som dras inför rätta, det är ordföranden d.v.s tex du. Bara jag? Inte de andra firmatecknarna och medlemmarna i styrelsen? Citera
Broccoli Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 En av sakerna jag undrar; får de ringa och ställa frågor som sedan skickas ut i radion hur som helst a lá Insider? Det är tillåtet att göra bandupptagningar av samtal (och sända dem i radio) om minst en av de deltagande i samtalet vet om att det bandas, vilket ju journalisten gör. Citera
chille Postad 25 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2006 Idag fortsatte dom debatten med Morgan Lindström från SVEPOF i studion. Dom pratar bland annat om spelmissbruk, etc. En rolig grej som programledaren säger är citatet från polisen, att de inte tycker det ens är värt att ta upp i radio Länk till dagens program med Morgan från SVEPOF (Kräver Real Player för uppspelande) Citera
Largo-Sama Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Bara jag som blir oerhört störd på tärningsljudet i bakgrunden? distraherande oljud som inte har ett smack med repportaget att göra. Citera
Andersson Postad 26 Januari , 2006 Rapport Postad 26 Januari , 2006 Det gamla vanliga missbrukartramset. Alltid skall det handla om extremfallen. Jag tycker du (chille) gjorde bra ifrån dig, det gick fram att ni spelar för skojs skull och inte är ljusskygga skummisar. Hade de inte plockat in en gammel spelmissbrukare i andra programmet hade folk nog fått en mer positiv bild av poker från programmet. Men nu sitter han där med bekymrad röst, pokern är jättestort problem, det är stor risk att fastna i missbruket, bla bla. Tycker däremot killen från svepof var lite vek i inslaget. Nja, det är ju synd om alla missbrukare, fast det är ju så liite pengar. Men han kommer nog hamna i samma sits fler gånger, så han kommer nog förfina argumenten och framföra dem med lite pondus så småningom! Citera
Recommended Posts