Gå till innehåll

Poki's Poker Academy jämfört med Everest Poker


lagu2653

Recommended Posts

Det är ju rätt mycket skillnad på att spela mot en dator och att spela mot nån som tänker. Blir ju helt anorlunda spel.

 

började på 0.10 borden på everset, visst, det är ju en hel del som synar på det mesta (I princip allt). 0.25 borden är hyfsade, sitter där en del, men om du känner att du klarar högre nivå så är det bara att testa.

 

Kan tänka mig att det är bättre att öva på Everest microlimitborden som ligger på 0.02/0.02, där förlorar man ju "inga" pengar heller.

 

Dom har ju även billiga turneringar.

 

Sen att det går bra när du spelar spelet betyder ju inte att det kommer göra det när du spelar online.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Everest är det tomtefestival året runt, på samtliga nivåer. Vet inget om poki-programmet, men kan tänka mig att det har några standardmotståndare där även de sämre spelar något som åtminstone avlägset påminner om god poker.

 

Så det är nog rätt stor skillnad på spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Hur hårt är motståndet vid (FLT och NLT) $2/$4-bordet hos Everest Poker jämfört med motståndet man får i dataspelet Poki's Poker Academy v1.5.1? Jag övar lite innan jag ger mig på "the real thing".
everest är en sajt för sig...jag började där med att spela deras gratis turneringar och jobba mig upp...om motståndet på cashborden...såååå mkt tomtar att man häpnar...dock så blir man utdragen oftare än på andra sajter (min erfarenhet) vilket kan göra det svårt i sig...ett tips är dock att börja med deras shasta bord (gratisturneringar där du vinner en minimal summa riktiga pengar) och jobba dig uppåt..bra träning och dessutom gratis pengar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...