riosatiy Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Ja en enkel fråga: Är det någon som vet om det går att få tag på något filmat material från detta event? och isåfall var? * RP och flytt till Poker OT - QoS * Citera
Jacobt Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 jag hade den på min burk för ett tag sedan, men jag tog bort den, prova att leta på DC, mitt enda tips.. Citera
albin Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 TV produktionerna av WSOP är bra jävla knackig TV innan 2002..Går knappt att se skiten Citera
Dahlberg Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 från forumregler: 5.2 - Det är inte tillåtet att länka till piratkopierat material eller på andra sätt tipsa varandra om var dylikt material går att hitta. Även inlägg där man ber om informationen via PM är förbjudna. Men sök på tradera eller maila nån i staterna. Citera
Recommended Posts